KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

So ik mag effe zeiken................ik krijg er de schijtpleuris van dat ik HELEMAAL gek wordt van dat klote huishouden, ik ben er gewoon niet voor geboren, begrijp me niet verkeerd het is zeker niet vies of onopgeruimd, maar ik haat het gewoon.

En dan nog kleine Pim, het wordt steeds meer een huilkindje, soms weet ik het gewoon echt even niet meer met hem, ik kan hem niet alleen laten of hij begint al te huilen, en sterker nog, als ik op de bank zit naast hem terwijl hij in de box zit, gaat hij al huilen, ik kom gewoon haast nergens meer aan toe en dat is KUT!

Goh, dat was het weer even................

Sil

Ahum,
Ik trek even een blik open.

Ik baal dat ik vandaag niet naar de dierentuin ga, had ik eigenlijk afgesproken met vriendin, maar kindje niet lekker en kutweer.

Ik baal van degene die biologisch mijn vader is en zou willen dat die hartstikke dood ging, kon ik kitsen op z'n graf en nog een trap nageven.(wil jullie niet kwetsen meiden)

Ik baal ervan dat mijn moeder zich grotendeels alleen met zichzelf bezig houdt en nog te beroerd is om eens naar mij te komen.

Ik baal ook nog dat we bijna geen contact hebben met schoonzus en gezin, alleen met  feestdagen en verjaardagen enzo, want dan is dat "belangrijk".

Ik baal nog steeds dat ik niet naar de dierentuin ga, ik had me daar wel op verheugd.

Ik baal er ook van dat ik baal, want ik stel me vaak al in dat het toch niet doorgaat en dan wanneer het niet doorgaat, denk ik dat die klap mee valt maar dat is niet zo. En daar baal ik van.

Ik baal er ook van dat mijn man wel eens met mij in discussie gaat, waarvan ik iets zeker weet, en hij meent dat dan ook.

Ik baal er ook van dat ik de enige ben in de familie met het meeste geduld, gister wilde schoonmoeder fles geven, ik okee dan ga ik douchen, want dat wil ik niet zien.
Kom ik beneden hoor ik later dat Lynn bij oma en opa en vervolgens dan maar bij mijn man de fles heeft gehad, want het ging ze niet vlug zat.
Nu weet ik ook waarom mijn man geeeeeeen geduld heeft.

Ik baal ook van dit weer en ga nu lekker een uurtje op bed liggen.
X

Oh ja en ik baal ook dat ik geen huishoudster kan betalen, want ook ik vind het huishouden kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut kut.
Alles daaraan is KUT.
Stofzuigen is kut
Dweilen is kut
De plee uitdoen is kut
En de rest is ook kut.
Zo genoeg geklaagd voorlopig.
Nu ga ik slapen
X

Nou dan wil ik  effe klage,omdat ik veel te vet ben en onderhand me lijf weer eens terug wil.Ben moddervet na twee zwangerschappen en alles begint te hangen.Dacht dat ik zou afvallen van de borstvoeding,nou mooi niet.Ik was nooit een van de slanke dennen,maar zo dik ben ik nog nooit geweest en ik ben het nou spuugzat..En das gewoon KUT..
Zo das was lekker.Esmé bedankt voor deze lekkere zeiktopic!!

De balle Kitty.

Ik baal er van dat als geluk in kleine dingen zit, mijn vriend normaal geschapen is!

Hahaha, sorry meiden ik word een beetje melig van al dat gebaal en gekut!

als ie dan een grote bek heeft........     sorry, wordt ook melig

Oja en nog even iets,

Ik heb inmiddels een vetrol of twee, pffff niet weg te werken die vetblubberbuiken, en mijn tieten hangen inmiddels ook al aardig naar het zuiden toe, en dat is ook gewoon KUT...

Wat ook KUT is dat ik nu al e-mailtjes krijg met de mededeling, HÉ OUWE MUTS, DE DERTIG NADERT JE AL HOOR!!!

Groetjes Sil mv Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Terug
Bovenaan