KLAAG TOPIC (jaja,.. hier mag het even!!)

merk dat ik ook gewoon wat melig wordt van deze topic

en idd het is goed als je je gal kan spuwen en daarna kan lachen..

ik heb vandaag mijn gal al gespuwt dus vandaar dat ik nu melig ben...

liefs tobi

Ik baal al 3 jaar van het feit dat ik nog steeds geen werk heb, als ik dat van te voren had geweten had ik nooit naar het noorden verhuisd! Daar had ik een baan, ondanks dat ik daar een burnout heb opgelopen...liever werk met een burnout dan geen werk!!

Ahh mooi ik kan hier ook effe klagen...
HEERLIJK!!

Nou daar gaan we....

Wat een verschrikkelijke weekend heb ik achter de rug...
Ik ga nooit maar dan ook nooit meer naar Center parks!!!!!

En wat een graftakkenweer de afgelopen dagen!!

Ik ben er allemaal klaar mee....HIer moet ook alles weer aan kant gemaakt worden.....En ik heb daar absoluut geen zin in...

Senna is ontiegelijk chagerijnig.....die wil niet eten die wil niet drinken....die is vandaag al de hele dag aan het huilen...

Ik kom nergens meer in (Kwa kleding dan)....
Het gaat er ook GDV niet van af!!!
Die blubberbuik zit gewoon ontiegelijk in de weg....

En m'n dikke reed past ook nergens meer in...

De romantiek is behoorlijk verdwenen hier in huis sinds Senna er is....
Heb amper tijd voor mezelf...

Is nergens een leuk bij baantje hier in de buurt...

Ik mis mijn Ouders ontzettend.....Ik zou zo graag hun lieve kleinkind willen laten zien.....Ik hoop echt dat ze boven met me meekijken en dat ze trots op me zijn.....

Nou over de andere 'schoonouders' hoef ik niet over te beginnen want die mensen zijn helemaal gestoord...
Die hoef ik voorlopig helemaal niet te zien...

Ik zou zo graag even lekker willen shoppen.....En alles maar uitgeven wat ik wil....

Nou zo kennie wel weer even he hahaha!
Zo en nu weer naar

Back to life...

Groetjes!

tobi: smijten met je eigen vleeswaar werd mij altijd verteld hahaha

Meiden sorry hoor maar lig hier helemaal dubbel om dat geouwehoer. Heerlijk he hollander zijn....

Waar ik van baal dat klote weer............dan weer heet dan weer koud en regen grrrrrrrrrr make up your mind!!
En waar ik ook van baal is dat mijn zoon om 4.00 naast mijn bed staat en dan niet meer gaat slapen................mijn   fijnste bedfantasie is echt slapen!! is dat nou zoveel gevraagt??
En waar ik ook van baal is onze voortuin...het lijkt wel een tuin van een verlaten huis..kapot hek ed. En het erge wij hebben een tuinman ingesteld om de boel te doen...kan dat pas in juli of aug....ik betaal er toch voor!! Doe het NU!
En waar ik ook van baal is dat mijn vent regelmatig wat leukst gaat doen  in het weekend (dat is het probleem niet ik hoef niet zonodig uit) maar dat hij dan de hele zondag van bed naar bank gaat en overal ligt te pitten! Hallo en lol hebben en een dag op non actief! Wanneer heb ik dan ooit rust?

Zo weer ff genoeg geklaagt! Dat lucht op hihi
Groetjes Lillian

Mijn hubbie heeft met een glimlach om zijn mond dit topic meegelezen en moest er soms wel heel hard om lachen! HAHHAHHA! Ikke ook weer, hahah!

-X- Marieke

Zo nu ga ik ook eens. Gister een heel leuk schoelreisje georganiseerd. Met de kinderen van de groepen 4,5 en 6 naar Emmen Noorderdierenpark. Een geweldige dag die voor iedereen niet meer stuk kon......

Helaas een kwartier na thuiskomst belt een moeder die mee was...
Die was gebeld door een andere moeder want haar kind had het niet leuk gehad??????
Ze had het geweldig gehad, niets was aan haar te merken, dat is dus duidelijk iets tussen die moeder en dochter.

En het erge was ik had juist met die moeder een geintje die dag dat we dat meisje niet moesten vergeten want we weten hoe haar moeder reageert...

Ik was (en ben) link op dat mens want ze belt mij niet persoonlijk maar alle mensen die mee waren en zegt tegen iedereen dat met mij niet valt te praten en ik zomaar boven op de kast zit.
Kutwijf wie denkt ze dat ze is, het hele eiland naar dr hand zetten zeker, had ze gedacht!!!
Oh waarom woon ik hier op zon klein stukje land...

Maar goed, het positieve is is dat de mensen die mee waren mij allemaal gebeld hebben en dat zegt mij zoveel meer....

Bedankt, dit ei is gelegd

Even up, want erg leuk om gal te spuwen! En volgens mij kunnen we dat best goed gebruiken af en toe hihi

Terug
Bovenaan