Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

Hoi Hoi

Wat leuk om hier ervaringen te lezen en te delen. Mijn vriend en ik hebben in Mei besloten ervoor te gaan, die maand zou ik nog de prikpil moeten maar dus niet meer gedaan. Dacht afgelopen week dat het raak was maar test was negatief dus dan zal het wel zijn omdat ik ongesteld moet worden deze week. Dus daarna weer een nieuwe ronde.Nu schijnt het door de prikpil al wel langer te duren, iemand ervaring mee?

Ik zou ook niks tegen omgeving zeggen, mijn schoonzusje is al wel aan het pushen dat het onderhand is tijd wordt haha.

Mijn vriend komt nu ook helemaal los en begint al spulletjes te verzamelen:)
 
@JJ1989 ja dat is vervelend he afwachten en proberen maar :D

@loinesss jammer dat je test negatief was .op naar de volgende ronde.wat voor spullen is hij aan het verzamelen dan ?



 
@ Lionesss Hoi :) ben je niet gewoon te vroeg aan het testen geslagen...of lees ik niet goed dat je nog ongesteld zou moeten worden..ik heb zelf geen ervaring met prikpil, maar heb inderdaad begrepen dat je wat langer moet ontpillen voor je regelmaat hebt (al is het echt bij iedereen verschillende...ook dat heb ik gemerkt)

Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus...ben vandaag iets actiever en efficiënter geweest op mijn werk haha...ook prettig..

Ik heb dus volgende week een teamuitje...ga natuurlijk niemand vertellen dat ik niet wil drinken omdat ik zwanger wil worden en precies tegen mn NOD aanzit, maar wat voor excuus kan ik bedenken...had al aangeboden om te rijden, maar ook daar is oplossing voor gekomen...antibiotica heb ik ook al een keer gebruikt...hebben jullie smoesjes die je gebruikt??

 
@lionesss: Ik heb ook weleens gehoord dat het bij de prikpil langer kan duren. Maar heb er zelf ook geen ervaring mee en net zoals wannabemom zegt, het kan ook echt per persoon verschillen. Wat leuk dat je vriend al spullen aan het verzamelen is!

@wannebemom: spannende weken voor jou nu dus! Misschien kan je zeggen dat je hoofdpijn hebt of de volgende dag vroeg op moet?



 
Hallo Allemaal,  mijn forumnaam is Danishka, Wat leuk dat jullie net gestart zijn met dit onderwerp en ik net nieuw ben op dit forum. Heb hier al eens eerder gekeken en vind dit echt een fijne pagina met veel informatie. Ik ben 36 geworden begin augustus en wij zijn nu ook sinds kort aan het proberen om zwanger te worden, mijn vriend en ik. We zouden in juli eigenlijk gaan trouwen, helaas kon dat niet doorgaan en is de bruiloft verzet naar eind september. dus ook zo'n beetje onze kinderwens. Aangezien ik wel moeilijk kinderen kan krijgen ben ik wel gestart met het innemen van medicijnen, chlomid en foliumzuur. Voor de eigenlijke bruiloft in juli hebben we het 1 maandje al geprobeerd maar was toen niet gelukt. Nu hebben we het deze mnd geprobeerd, zonder medicijnen en nu ben ik een beetje aan het vloeien. Nu dus super spannend of het een innestelingsbloeding is of gewoon een lichte menstruatie aangezien ik officieel as vrijdag ongesteld moet worden. Pff spannend. Op zich zou het niet erg zijn als het nou niet lukt, want zou met de bruiloft beter uitkomen maarja;). Maar hier dus ook al aan het lezen over de innestelingsbloeding en dergelijke maar kom je ook niet echt wijs uit, dus maar gewoon afwachten denk ik. Ik had wel een onregelmatige cyclus, al jaren, ook ondanks de pil. Dus geen idee hoe het nu is met de medicijnen. Spannend allemaal. Het is wel heel welkom als het nu komt, maar ik maak me wel al super druk om het feit wat ik dan zou moeten verzinnen inderdaad met m'n vrijgezellenfeest en bruiloft, aangezien ik normaal wel graag een drankje lust. Moeilijke keuzes allemaal;). Leuk om hier mee te schrijven. Ik blijf jullie verhalen volgen. Ook fijn dat je het er met iemand over kan hebben inderdaad. Iemand die het begrijpt;)
 
@nooopies wat knuffeltjes speentjes van die knuffeldoekjes, kleine dingetjes hij was in het begin meer van het komt als het komt en nu begint ie er toch meer mee bezig te zijn. Hebben jullie ook mannen die zo nuchter zijn of staan ze ook te springen? ;-)

@wannebemom ja misschien wel, ik moet deze week als het goed is ongesteld worden, denk dat soms de verschijnselen tussen me oren zitten omdat je t graag wilt he :)

@Danishka wat spannend ook zo met je bruiloft in het vooruitzicht, met feestjes dan maar op 0,0% drankjes overstappen waarschijnlijk niemand die het merkt, lust zelf ook graag een drankje maar drink nu dan toch vaker alcoholvrij niemand die er iets van zegt ;-)
 
Hallo Dames :)

Ik ben 23 jaar en mijn vriend 28, we zitten in onze 4e ronde voor een 1e kindje. Helaas heb ik een onregelmatige menstruatie dus was het voor mij moeilijk om te bepalen wanneer ik een ovulatie had, gelukkig heb ik hem deze keer gevonden en ben ik nu 5 dpo en dus aan het wachten wanneer ik mag testen.

ik wil jullie allemaal succes wensen :)
 
@Danishka: Wat spannend allemaal! Hopelijk is het innestellingsbloed. Zou goed kunnen, maar kan ook zijn dat  je lichaam door stress of iets dergelijks beetje van slag is. Vervelend hea dat wachten en dan lijkt het allemaal een eeuwigheid te duren. Als het bloeden vrijdag niet heeft doorgezet, zou ik zaterdagochtend even een test doen.



@Gebruiker597693: Voor jou ook een spannende tijd nu dan! Veel succes en hopelijk test je positief!
 
Terug
Bovenaan