Klaar voor de 1e..wie schrijft er gezellig mee?

<div class="cooked" style="word-wrap: break-word; overflow: hidden;">
<p style="margin-top: 0px;">Hoi OUDERS MET JONGE KINDEREN die altijd druk druk druk zijn! Ik ben studente mode en op zoek naar ouders die een paar vraagjes willen beantwoorden voor mijn studie! Stuur me een mailtje via marieroelofs@hotmail.com, kan gewoon online beantwoord worden binnen 10 minuutjes!!! eeuwig dank</p>

</div>
<section class="post-menu-area clearfix" style="margin-bottom: 10px; margin-top: 20px; position: relative;"><nav class="post-controls clearfix" style="padding: 0px;">
<div class="actions" style="text-align: right; float: right; display: inline-block;"></div>
</nav></section>
 
Wat leuk om mee te lezen! Dit is helemaal een "nieuwe" wereld voor mij; 15 sept gestopt met de pil na deze 5 jaar doorgeslikt te hebben (nooit een stopweek ingelast), 17 sept onttrekkingsbloeding gehad en nu maar afwachten tot mijn 1e menstruatie weer komt. Ik "voel" natuurlijk ineens vanalles sinds een paar dagen; pijnlijke en groeiende borsten, misselijk (vooral nadat ik heb gegeten), vergeetachtig (sleutels in de koelkast etc), emotioneel etc. Ik gooi het maar op ontpillen :)

Hoe doen jullie het betreft alcohol en voeding? Ik had gisteren zowek een broodje filet americain als een wijntje; met het 2e glas dacht ik ineens: beter niet doen want  stel je voor dat ik al zwanger ben.. Maarja dat kan evengoed ook nog een jaar duren natuurlijk.

Ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan.



Gr Lisa (32j)
 
@ Lies84 Ik drink uit mezelf niet veel alchol maar een glaasje kan geen kwaad. Ik las op internet dat de bloedband met je kind na 5 weken pas is. Dus je kunt gerust een wijntje drinken en filet americain eten.
 
Nou meiden,

Vandaag intake gehad bij de fertiliteits kliniek en ze kunnen mij niet behandelen. Ik moet eerst een paar kilo afvallen maar dat dacht ik al wel, ze hebben wel een echo gedaan en de gyn vertelde ons dat er helemaal geen sprake is van PCOS (jeeeeejh mijn lijf is gewoon normaal!!!!) en dat alles normaal is met mijn regelmatige cyclus mooi baarmoeder slijmvlies, in mijn linker eierstok allemaal eitjes zei ze wat heel normaal is voor een jonge meid als ik en vandaag op cd 12 staat in mijn rechter eierstok een ei op springen en zei de gyn ga het maar gezellig maken vanavond haha ook heb ik bloed laten prikken voor mijn schildklier, hormonen etc en moet vl dinsdag zaad inleveren om te kijken naar levende zaadjes. 19 oktober belt ze voor de uitslag.ons werdt geadvisseerd nog een half jaartje zelf te moeten proberen en dat ik naar de HA moet voor hulp bij t afvallen en als ik dan na dat half jaar nog niet spontaan zwanger ben kunnen we terug komen bij de fertiliteits kliniek. Dus al met al wel fijn nieuws eigenlijk.

Liefs van mij :D
 
<p style="text-align: left;">Hallo allemaal. Ik ben helemaal nieuw hier en ik zou graag jullie ervaring horen met de ovuluatietesten. Ik ben zelf 11 maanden gestopt en een onregelmatige cyclus. Dit is nu mijn 3e maand met ovuluatietesten en nog geen positieve gehad. Ik ben vandaag begonnen met het testen met de clearbleu dubbele hormoon indicator. Heeft iemand daar ervaring mee ?</p>
 


Mijn vriend en ik heb hebben vorige maand ook besloten om met ons kinderwens bezig te gaan ;)

Ik ben sinds vorig jaar september gestopt met de pil. Heb vanaf september bij gehouden wanneer mijn cyclus menstruatie is. En nou wordt ik toch wel een beetje onzeker als ik jullie verhalen lees. Mijn cyclus is erg wisselend.. vanaf januari heeft het  42 dagen geduurd, toen 36/35/47/41/30/40. ik weet ook niet wanneer ik echt vruchtbaar ben..omdat het zo wisselend is. En om nu al direct met ovulatietest te gaan beginnen dat zie ik nog niet zo zitten. ik wil er ook nog niet te veel mee bezig zijn omdat we het net vorige maand besloten hebben. Wat mij verbaasd is dat ik al een jaar gestopt ben met de pil en dan nog niet een gelijke cyclus heb.

mijn vraag is wie dit nog meer hebben?
 
Hallo vlinder s

ik ben ook een zeer onregelmatige cyclus 31-35-32-34-30-46-40-31. Ik ben daarvoor ook naar de ha geweest maar die zei dat het heel normaal was. Niet alle vrouwen hebben een regelmatige cyclus. Maar het is idd vervelend als je een kinderwens hebt. Op goed geluk is het bij ons niet gelukt en ook met de ovuluatietesten ( van de action) niet.

Ik slik vanaf deze cyclus ook zwanger worden van de Etos ik heb gehoord dat die goed zijn voor de cyclus. In die capsules zit ook gelijk foliumzuur en andere vitamines. Het is het proberen waard
 
Hoi Mariska,



bedankt voor je reactie. Nee klopt, niet alle vrouwen hebben een regelmatige cyclus en we zijn ook nog maar zo pril met onze wens. Maar om mij heen hoor ik ook alleen maar rond de 28 dagen..
ja ik heb de compleet mama gekocht. multivitaminen met miniralen en visolie bij kinderwens en zwangerschap. dit is ook een hele goede foliumzuur. deze werd mij aangeraden van davitamon. maar zo zijn er natuurlijk nog veel meer. deze slik ik al een tijdje.

Ik hoop bij jullie dat jullie gauw goed nieuws hebben.
 
Terug
Bovenaan