klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

owja natje;

je vroeg of ik  er nog heel vanaf gekomen was?
niet echt,na de operatie had ik evengoed nog 7 hechtingen....

als mijn placenta er op de normale manier uitgegaan zou zijn dat had ik maar 2 hechtingen gehad,maar ja aangezien de gyneacoloog er met zijn hele hand bij mij naar binnen moest werd ik als nog behoorlijk ingeknipt..

Hey Corina,

Ik was zeker bekaf na die bevalling maar ik heb er wat moois voor terug gekregen.
Wel een zware babytijd gehad maar dat lag meer aan mezelf.

Maareee die bevalling van jou was ook niet erg gezellig zo te lezen!
Bah, we mogen hopen dat het voor ons straks makkelijker wordt!

Maar ik hoef niet in het ziekenhuis te bevallen de volgende keer hoor.
Ik wil het zelf!
Ben veel te bang dat ik bij de volgende bevalling wéér met weeen naar het ziekenhuis moet (de weg naar het ziekenhuis duurt inderdaad lang als je weeen hebt! )
en daar heb ik geen zin in. Ik heb liever alles bij de hand voor als er complicaties optreden of bij een volgende scheur!
Ze hebben mij al gezegd dat ik de volgende keer iig een knip krijg, ook al denken ze dat het wel kan dus dat staat nu al vast.

Maar ik kom vanavond of morgen nog wel even weer kletsen want ik heb zo ´n zin in koffie!

Even een vraag voor de mama ´s onder ons:
Hadden jullie bij je eerste zwangerschap ook rare behoeftes, zin in  bepaalde dingen  of vonden jullie dingen vies die je normaal lekker vindt?
Ik had bij mijn eerste zwangerschap zin in broccoli (veel broccoli) en heel veel melk!
De koffie kon mij gestolen worden (normaal drink ik sloten vol) en ik had op de helft van de zwangerschap ´s avonds laat heel veel zin in een dikke vette loempia!

oke tot snel dames!!

corina zo jij hebt ook best een pittige bevaliing gehad zeg!

jb ik weet niet meer of er dinggen waren wat ik opeens niet meer luste maar weet nog wel dat ik behoorlijk verslaafd was aan softijs en frikandel speciaal

Hoi Meiden

@Natje lekker hé als ze even voor de t.v zitten. Ik werk 24 uur en dan past mijn moeder op ( heeft ze zelf aangeboden toen ik zwanger was ).
Mijn dochter gaat 16 okt voor het eerst naar de peuterspeelzaal, dus dan krijgt oma wat meer ruimte hihi.

@taatje balen van de test, misschien nog een paar dagen wachten??
Ik duim voor je.

@corina auwwwww wat een horror verhaal van je placenta, ik lees wel dat ik totaal geen klagen het met mijn bevalling ( hoop dat de volgnde net zo gaat alleen dan zonder knip).

@mamaJb had geen rare behoeftes, ik snoepte alleen heel veel, want ja ik was zwanger en dan mag dat haha ( van mezelf ).

@first mum hoe voel je je?? Je bent de eerste op het lijstje met NOD, duurt nog maar 3 dagen, spannend!!!

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

First mum
25
2e
1e
14

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

Liefs Mama2006

Ohw, meiden, ik ben helemaal  van jullie verhalen, wat afschuwelijk zeg!!!

Ik herken wel het verhaal van de drukte, dat was bij ons in het ziekenhuis ook, personeelstekort en zo lieten ze ons ook een half uur met 10 ontsluiting zitten, was daar ook wel boos over achter, maar op dat moment heb je dat natuurlijk niet zo door he... Joh en dat je nu eigenlijk al weet dat de volgende keer weer een knip wordt..daar word je ook niet vrolijk van, aaaarggghh.

En Corina  wat verschrikkelijk dat je dan alsnog naar de OK moet, terwijl je net zo'n prachtig klein baby'tje op de wereld hebt gezet, goh en dan ook nog eens als bonus nog eens 5 hechtingen extra op zo'n ok, rampenplan zeg! Ik hoop echt dat het voor jullie veeel positiever wordt hoor de tweede.

Goh, nee hier is het eigenlijk allemaal vrij standaard verlopen hoor, alleen wel geholpen doordat de VK de vliezen  moest breken  en het persen heeft 2 uur geduurd omdat ik een smal bekken heb, maar dat heb je op zo'n moment ook niet door en mijn dochter was ook 3416 gram, dat is voor de meeste van jullie piece of cake .

Door het personeelstekort mocht ik ook na twee uurtjes al naar huis, ook al was het middernacht, haha, mijn echtgenoot vond dat vreselijk eng met zo'n ukje de hele nacht alleen, maar ze sliep gelukkig alleen maar en mijn echtgenoot ook, grr, dat vond ik zo ongelooflijk, lag daar zo'n prachtig kindje, moest hij bijkomen van de bevalling......mannen......
Maar hij heeft me wel vreselijk goed ondersteund hoor, dat moet ik erbij zeggen.

Hmm, ik zal maar eerlijk bekennen, dat ik vreselijk veel broodjes selleriesalade heb gegeten , ik vond dat ik wel wat extra's mocht, want ik was ook gestopt met roken....jammer genoeg zijn nog niet alle kilo's eraf.....eigen schuld dikke bult....

hey mamajb,

ik zal je zeggen dat ik me niet anders dan anders heb gevoeld toen ik zwanger was van mijn zoontje,eigenlijk gewoon helemaal geen kwalen of wat dan ook,wel erg lekker maar dat maakte me in het begin van de zwangerschap wel onzeker.

even een vraagje;ik drink ook regelmatig koffie,nou heb ik wel eens gelezen dat dat er voor kan zorgen voor verminderd vruchtbaar,zou dat ook kloppen?
ik hoop het niet,want ik vind het ook heerlijk om te drinken......

natje;

wel lekker hoor dat jouw bevalling wat voorspoediger liep als dan sommige van ons.
hopelijk is dat bij de volgende bevalling ook zo.

Terug
Bovenaan