Ohw, meiden, ik ben helemaal van jullie verhalen, wat afschuwelijk zeg!!!
Ik herken wel het verhaal van de drukte, dat was bij ons in het ziekenhuis ook, personeelstekort en zo lieten ze ons ook een half uur met 10 ontsluiting zitten, was daar ook wel boos over achter, maar op dat moment heb je dat natuurlijk niet zo door he... Joh en dat je nu eigenlijk al weet dat de volgende keer weer een knip wordt..daar word je ook niet vrolijk van, aaaarggghh.
En Corina wat verschrikkelijk dat je dan alsnog naar de OK moet, terwijl je net zo'n prachtig klein baby'tje op de wereld hebt gezet, goh en dan ook nog eens als bonus nog eens 5 hechtingen extra op zo'n ok, rampenplan zeg! Ik hoop echt dat het voor jullie veeel positiever wordt hoor de tweede.
Goh, nee hier is het eigenlijk allemaal vrij standaard verlopen hoor, alleen wel geholpen doordat de VK de vliezen moest breken en het persen heeft 2 uur geduurd omdat ik een smal bekken heb, maar dat heb je op zo'n moment ook niet door en mijn dochter was ook 3416 gram, dat is voor de meeste van jullie piece of cake .
Door het personeelstekort mocht ik ook na twee uurtjes al naar huis, ook al was het middernacht, haha, mijn echtgenoot vond dat vreselijk eng met zo'n ukje de hele nacht alleen, maar ze sliep gelukkig alleen maar en mijn echtgenoot ook, grr, dat vond ik zo ongelooflijk, lag daar zo'n prachtig kindje, moest hij bijkomen van de bevalling......mannen......
Maar hij heeft me wel vreselijk goed ondersteund hoor, dat moet ik erbij zeggen.