klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 13:15:15'));

misschien begrijp ik je verkeerd; wat was de eerste dag van je laatste ongesteldheid? En wat is je cyclus normaal. 28 dagen?

volgens mij is innesteling zo’n 5 dagen na de ovulatie dus dat zou wel heel snel zijn, tenzij je twee weken ongesteld bent geweest, haha...

deze site is erg verhelderend altijd

haha  hoi nou mijn ongi was 1september enn idd 28dagen cyclus.

dus ik ga nu pas de hogere vruchtbare periode in maar het betekend niet dat je dan niet vruchtbaar bent je bent deze periode minder vruchtbaar zeggen ze dus ja ik weet ook niet

en aangezien ik bij caithlyn ook binnen 3weken zwanger was weet ik het ook niet meer... haha

liefs

Hallo dames,

Pffff er wordt hier wel heel veel geschreven hoor, ik moest gewoon 2,5 pagina bijlezen!!
Wel gezellig!

Onze klusdagen komen eraan, gisteren ook geklust...maar we zitten nog maar in de 1e ronde dus ik verwacht er niets van.

Het is inderdaad mooi om te lezen hoe iedereen haar bevalling heeft ervaren....die van mij duurde bijna 24 uur en ik ben op een zaterdagochtend om  06.30 uur begonnen, alleen maar  rugweeen,  om 19.00 uur braken mijn vliezen en om 23.45 uur had ik 7 cm ontsluiting. Om 01.30 uur moest ik naar het ziekenhuis omdat de verloskundige nog meer bevallende vrouwen had, dus ik met mijn stevige weeen en 7 cm ontsluiting (nog steeds) naar het ziekenhuis. Pas om 03.20 uur had ik 9 cm ontsluiting maar mocht nog niet persen (wat een akelig gevoel is dat zeg!) Pas om 05.30 uur mocht ik eindelijk meepersen en om 06.02 is mijn zoontje gezond en wel ter wereld gekomen!
Hij was bij de geboorte 3400 gram en 50 cm.
Ik had wel het idee dat ze mij veel te lang heeft laten liggen met die 9 cm ontsluiting, want zoals ik al zei, ze had nog 2 vrouwen die moesten bevallen. Toen ik mocht meepersen had ik ook 9 cm ontsluiting maar toen vond ze het ineens te lang duren (lees: de andere vrouwen waren toen bevallen)!
Achteraf ben ik daar best kwaad over geweest, maarja niks aan te doen!
Oh, ik vergeet mijn totaalruptuur nog....die had ik ook nog....een scheur van gat tot gat!
De verloskundige had mij al een verdovingsspuit gegeven om mij in te knippen maar ze dacht op het moment supreme dat het wel goed zou gaan....dus niet!
Gelukkig was ik  toen wel op de juiste plek, ben gehecht door een gynaecoloog!

De volgende bevalling doe ik ik het ziekenhuis!!!

Mijn zoontje  wordt in oktober 2,5 jaar, hij is bijna 1 meter en 12,5 kilo. Hij is heel aktief en druk, heeft geen tijd om te eten. Ik maak mij daar niet meer druk om want op sommige dagen eet hij heel goed, dan haalt hij de schade weer in. Het CB is heel tevreden over hem, dar vertrouw ik dan maar op.

Sorry, dit is even een ego berichtje omdat ik op het andere topic ook nog bij moet praten...maar ik kom snel weer even schrijven en dan reageer ik op jullie allemaal!
Mijn zoontje slaapt en die wordt zo weer wakker dussss....

tot snel!!
liefs mamaJB

zo het is hier inderdaad gezellig zeg! heb wel een hele lijst moeten lezen wil ik weer een beetje bij zijn hahahaha
leuk om te lezen hoe iedereen z'n bevalling heeft gehad
@natje marek is geboren om 1335 uur

@toulouse dus je bent uit de kast gekomen ja hahahaha..leuk dat jullie ook voor een tweede gaan!

quote: mira24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-09-2008 14:40:02'));

zo het is hier inderdaad gezellig zeg! heb wel een hele lijst moeten lezen wil ik weer een beetje bij zijn hahahaha
leuk om te lezen hoe iedereen z'n bevalling heeft gehad
@natje marek is geboren om 1335 uur

@toulouse dus je bent uit de kast gekomen ja hahahaha..leuk dat jullie ook voor een tweede gaan!

hey mira 24,heet jouw zoontje marek? ik ken nog een jongenn die zo heet en die is 16 maanden....
wel grappig want ik dacht dat er maar 1 marek was in nederland want de ouders hadden die naam uit het nuiten land vandaan,toevallig

hey mama jb,

jeetje wat heftig zeg 24 uur! wat zal jij bekaf geweest zijn zeg!
wel vervelend dat je daar door in het ziekenhuis moest bevallen...
moet je nu de volgende keer ook in het ziekenhuis bevallen?

je hoordt het inderdaad niet zo veel nee grappig dat jij er ook 1 kent Hier waar wij wonen heet er geloof ik nog maar 1 kindje meer zo

maar ik heb ook een leuke bevallings verhaal,ehhh nou ja leuk,op dat moment was het zeker niet leuk! hahahaha. ;

ik liep overdag al de hele dag met weeen maar   was voor mijn gevoel meer voorweeen omdat ze nog zo licht waren......
maar eenmaal toen het 15.00 s'middags was kwamen ze om de 5minuten,dus ik dacht na dat gaat snel.....
maar ik bleef maar hangen op die 5minuten,tegen 17.00 ongeveer kwamen ze al om de 2a3minuten,manlief verloskundige gebeld en die zei natuurluurlijk dat we eerst moesten wachten tot de vliezen gebroken waren,tegen 21.00 sávonds braken mijn vliezen,maar ze waren niet goed doorgebroken dus toen eenmaal de verloskundige kwam en dat zag heeft ze meteen de vliezen door geprikt en toen kwam ze er achter dat hij in het vruchtwater had gepoept dus kon meteen door naar het ziekenhuis maar ik had toen wel evengoed al 8centimeter ontsluiting!
de weg naar het ziekenhuis heeft nog nooit zolang geduurd!!!!
eenmaal in het zieken huis,kon ik ook nog aan het infuus om mijn weeen optewekken want het duurde te lang,en dat infuus kreeg ik om 1.00 en 2 uur later mocht ik persen!
om 4.00 is mijn mannetje geboren,dus vandaar dat ik zei dat ik er ongeveer 4 uur mee bezig ben geweest.

1uur later kon ik door naar de o.k. omdat mijn placenta er niet uit wilde waardoor ik verschrikkelijk veel bloed ben verloren

Terug
Bovenaan