klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Goedemogguhh meiden, rond dit tijdstip hangt mijn dochter altijd lekker aan de tv, klaarzittend voor de Tubbies en het Zandkasteel, heeeerlijk. Kan ik altijd even lekker douchen en computeren.

Vandaag weer lekker vrij, ik werk alleen op maandag en dinsdagochtend en dan passen mijn pa en ma op, maar binnenkort willen we dat gaan veranderen,  in het nieuwe jaar  gaat dochterlief naar zo'n peuterspeelzaal voor 1 of 2 dagen, spannend hoor, voor mijn ouders wel moeilijk, maar ze zijn niet meer zo piepjong, dus krijgen ze wat verdiende vrijheid...

Hoe hebben jullie dat geregeld, ben ik erg nieuwschierig naar.

Patricia, jij was dan ook best al flink als baby   he, zal wel een combinatie zijn dat wat je vertelde over dat je misschien al een paar weken langer zwanger was!

Gelukkig dat ze je volgende keer dan op tijd helpen, het kan dan alleen maar beter gaan als wat je eerste ervaring was~!

En meiden? Hebben jullie al het idee zwanger te zijn? Voelen jullie iets??

Hele fijne dag vandaag!!

nou ik ben knetter sacherijnig vandaag dus het zal wel van niet  

Even een avond niet meelezen, en gelijk bijna een pagina bij gebabbeld. Wel leuk om te lezen hoe iedereen zijn vorige zwangerschap en bevalling heeft ervaren.

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, zou gisteren mijn NOD zijn. Gisteravond gelijk getest (want geduld heb ik niet). Deze was negatief. Dus straks maar even nieuwe testen halen.
Want ondanks dat ik heel nuchter ben, en niet wil nadenken of ik "moet" klussen, ga ik me denk ik scheel kopen aan testen, en voel ik van alles en nog wat.

Bij Nova heb ik na 35 dagen cyclus getest. Eigenlijk alleen maar omdat een vriendin vond, dat ik zwanger uit zag. Mijn cyclus daarvoor was 70 dagen, dus dacht dat het deze keer ook wel zo zou zijn.
Ze had alleen gelukkig wel gelijk. Misschien dat ze het deze keer ook ziet. En hopelijk snel..........

goede morgen dames

weer ff een vraag aan jullie zaterdag was mijn laatste ongi dag gister had ik ineens een vuurrode bloed druppel best groot weten jullie waar dit van kan zijn???theeft in iedergeval niks met mn ongi te maken

nou hoor het wel

liefs

en hoezo ben je shaggie???

Hmm niet sjachie zijn hoor! Houdt moed, haha! Tis mooi weer!!!

Taatje, gek is dat he, ik zie het ook vaak bij mensen als ze zwanger zijn, soms nog wel eerder als dat ze het zelf weten, dan hebben ze zo'n mooie dromerige gloed over zich heen, haha.
Balen dat je negatief teste, misshien een paar dagen wachten inderdaad, kan te vroeg zijn natuurlijk!

Patricia, hmm, vaag zeg. Innestelingsbloed heb ik weleens van gehoord, kan dat?? Of misschien een vaatje geknapt? Dat hoor je ook weleens toch?
In de gaten houden hoor!

Nou wij gaan even naar de kinderboerderij, tv ochtend is voorbij...

Doegieeesss

...innestelen gebeurd een paar dagen naar de eisprong   je verliest waarschijnlijk gewoon nog een drupje ongesteldbloed joh. Heb ik ook wel eens, kan gebeuren.

hoi hoi

oke maar mn ei sprong is deze week volgens de banner maar wie zegt dat mijn ei sprong dann well is?kan het niet eerder zijn,ja ik weet ook niet hoor maar dit is niks van ongi heb ik normaal noooit dus.

ach ik zie het wel over 16dagen als ik niet ongi word haha we blijven gewoon lekker doorklussen

liefs

misschien begrijp ik je verkeerd; wat was de eerste dag van je laatste ongesteldheid? En wat is je cyclus normaal. 28 dagen?

volgens mij is innesteling zo’n 5 dagen na de ovulatie dus dat zou wel heel snel zijn, tenzij je twee weken ongesteld bent geweest, haha...

deze site is erg verhelderend altijd

Terug
Bovenaan