klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Haha Corina, het lijkt wel of je tegen jezelf aan het praten bent hè. Vier x op rij. Ik zal er voor zorgen dat het niet de vijfde word.

Ik wilde nog even zeggen dat mijn kraamhulp geweldig was. Een wat oudere vrouw, die het niet eens was met die nieuwe regels van alleen de zorg voor vrouw en kind. Ze deed van alles tot vers fruit op bed toe voor mijn man en mij na ons middagdutje! Wat wil je nog meer. Ik vond het een hele luxe.

Iedereen een fijn weekend gewenst! En misschien tot morgen!

Liefs,

Hoi Meiden

Hoe ist met iedereen??
Mijn kraamhulp was een geweldige vrouw, ongeveer 38 jaar en rustig en ze nam alle tijd voor mij en ons kindje.
Dwong mij rust te nemen, mocht zelfs haar babyweegschaal lenen omdat ik onzeker was over mijn dochter haar gewicht die heeft ze in haar vrije tijd weer opgehaalt!!
Van dat slijm heb ik geen idee, heb ik eerlijk gezegt geen last van, vandaar ook de ovulatietesten haha!!
MamaJB ik ben ook 20 kilo aangekomen hoor  ben ook afgevallen maar er zit nog wel te veel aan.

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

First mum
25
2e
1e
14

Toulouse  
32
2e
2e
16

Natje
32
2e
1e
18??

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

Mex
29
2e
3e
27

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

First mum morgen NOD ben benieuwd, duim voor je!!

en first mum?? en en en en....
zijn die stomme rd-tjes weer binnen gekomen? of zijn er nog geen tekenen?
ik duim voor je.

groetjes

Ja firstmom, hoe is het daar met de NOD?? Hopelijk is het ook een echte NOD, toi toi toi!

Haha en Corina, ik moest ook lachen om je berichtjes, het was inderdaad stil het weekend hier, wat hebben jullie allemaal gedaan van het weekend?

En mamaJB, ik herkende ook veel in jouw verhaal, ten eerste die overige 5 kilo's, doe er hier ook helemaal nog niks aan...heb als excuus dat ik nu niet meer rook  en dat ik het na de tweede dan wel echt ga proberen........ja ja, nou ja ik ga het echt proberen...

Ook dat van je kraamhulp en die kleine in onze ogen overdreven dingetjes, zoals dat bed verschonen inderdaad,pff dat hoefde van mij ook niet hoor....
Die van mij had ook net een opleiding gevolgd voor lactatiekundige en dat kwam wel heeeeeel goed uit, want dat kon ik echt gebruiken. Het was een oude vrouw, volgens mij bijna pensioengerechtigd en ze was heeeeeel erg streng tegen mijn vechtgenoot, maar rechtvaardig. Voor mij was ze super, alleen wilde ze echt niet dat ik opgaf met de borstvoeding, had ik bijna gedaan, de melkpoeder stond al klaar, maar ze keek echt zooo boos en teleurgesteld dat ik het uiteindelijk toch anderhalf jaar gegeven heb...dus ze was wel een goeie.

En Corina ik had het geloof ik al vermeld, ik had juist minder last van afscheiding of iets dergelijks... Ik zal het in de gaten houden als we er volgende maand echt voor gaan. We hebben afgelopen maand wel 1x zonder geklust, maar dat was ver na mijn eisprong, dus ik ga er niet vanuit dat het raak was, volgende keer iets gerichter!

Zo en nu ga ik dat ukje even naar bed begeleiden, en joepie, Gooise vrouwen, komen strak op de tv, kijken jullie daar ook naar? Of ben ik de enige miep??

Ohw en Patricia, heb je nog bloed gehad na die ene druppel??

XXX

hey natje,

nee ik bedoelde niet afscheiding maar slijm dat heb ik steeds de hele maand door!

en afscheiding heb ik toen wel gehad toen ik zwanger was,maar dat bleek candida te zijn maar daar was ik toendertijd zowieso al gevoelig voor!

nee ik kijk geen gooise vrouwen hahhahaha...
ik ga straks wel dat programma kijken over die vakantie's die verpest zijn van umberto stegeman,of hoe je dat ook schrijft.
verder kijken we op zondag ook altijd de ghostwisper,dat zal ook wel typies mij zijn hoor want ik denk niet dat er veel mensen dat kijken,hahaha

owja wat ik heb gedaan van t weekend?hahaha

1;in iedergeval hier bijna in mijn eentje het topic vol zitten kletsen hahahaha..

2;gezellig bij vrienden op de koffie geweest,haha weer die koffie he! hahaha....

3; heel veel huishouden..... ,gezogen,gedweild,beddenverschoond etca etca....

en jij?

Hoi Corina, jemig wat ijverig zeg, het hele huis gepoetst, pff waar haal je de kracht vandaan!! Ik heb zo'n hekel aan dat huishaten he, bleghhh.

Haha, tja die koffie laat ik ook niet staan hoor, die is me veel waar, ik verheug me alweer op mijn avondbakkie, hihi.

En van dat slijm, heb ik momenteel ook niet veel last van, dat heb ik met periodes, maar de ene keer wel de ander keer niet, geen pijl op te trekken.

Hoe is je gevoel deze maand Corina? Zelfs al heb ik deze maand weinig kans dat het gelukt is, omdat het te laat was het klussen, heb ik toch al dat ik er stil bij staan of ik iets anders dan anders voel, heb jij dat ook?

Ja en dat programma van Alberto vind ik ook wel boeiend, dat kijk ik meestal morgenmiddag in de herhaling, dan ligt dochter op bed en kan ik ook even liggen.

Morgenochtend weer werken , ik vind het wel leuk, maar zie er toch altijd tegenop zo vroeg uit bed te moeten....hebben jullie dat ook?

Hmm als je in een winkel werkt, begin je pas om   9 uur he?? En op maandag vast pas om 13.00 uur, of niet??

Ohw, en wij zijn vandaag even naar Bataviastad geweest en naar de geitenboerderij, daar mocht mijn dochter de geitjes een flesje geven, vindt ze altijd zo leuk.

En gisteren naar Chimpie Champ, is ze ook gek op!

Terug
Bovenaan