klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

quote: Natje76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2008 19:36:51'));

Hoi Corina, jemig wat ijverig zeg, het hele huis gepoetst, pff waar haal je de kracht vandaan!! Ik heb zo'n hekel aan dat huishaten he, bleghhh.

Haha, tja die koffie laat ik ook niet staan hoor, die is me veel waar, ik verheug me alweer op mijn avondbakkie, hihi.

En van dat slijm, heb ik momenteel ook niet veel last van, dat heb ik met periodes, maar de ene keer wel de ander keer niet, geen pijl op te trekken.

Hoe is je gevoel deze maand Corina? Zelfs al heb ik deze maand weinig kans dat het gelukt is, omdat het te laat was het klussen, heb ik toch al dat ik er stil bij staan of ik iets anders dan anders voel, heb jij dat ook?

Ja en dat programma van Alberto vind ik ook wel boeiend, dat kijk ik meestal morgenmiddag in de herhaling, dan ligt dochter op bed en kan ik ook even liggen.

Morgenochtend weer werken , ik vind het wel leuk, maar zie er toch altijd tegenop zo vroeg uit bed te moeten....hebben jullie dat ook?

Hmm als je in een winkel werkt, begin je pas om   9 uur he?? En op maandag vast pas om 13.00 uur, of niet??

ow werk jij alleen sóchtends?lekker joh! en nee ik begin niet om 9.00 maar om 8.30 tot 18.00! en op dinsdag ook,en woensdag een half dagje(s'middags).
voorderest van de week ben ik vrij!heerlijk,ik heb altijd lang weekend!

en mijn gevoel?; mijn gevoel zegt van niet dus dat het niet raak is
maar bij jouw ook niet begrijp ik?of voel je je al anders dan anders?

Inderdaad, dat vind ik ook lekker dat je dan het zware deel van de week gehad hebt he, heerlijk vanaf woensdagmiddag dus voor jou al weekend!! Lekker dat dat laatste dagje dan ook maar half nog is he!

Dat heb ik ook op maandag en dinsdag ochtend van 7 uur tot 12 uur en daarna is het weer klaar, heerlijk gevoel altijd!

Nee hoor, theoretisch zou het ook onmogelijk zijn, ik heb echt 3 dagen na mijn eisprong geklust, we hadden ineens spontaan het idee dat rubbertje achterwege te laten vanaf toen ....
Dus volgende maand beginnen we met frisse moed .

Werk je trouwens met ovulatietesten? Daar heb ik laatst iets over gehoord, ben je daar bekend mee?

hey ja ik ben wel iets bekend met ovulatie testen,maar ik zeg je wel dat het bij ieder vrouwelijk lichaam anders KAN werken;

ik gebruik nu de sensitest maar die vind ik (persoonlijk)niet zo goed,ik krijg steeds maar een vaag streepje te zien.
paar maanden geleden heb ik die van claerbleu gebruikt en die werkte bij mij veel beter .

maar ik denk dat ik na deze maand niet meer aan die ovulatie testen ga

Dus zo'n test geeft ook niet echt zekerheid als ik je woorden goed begrijp? Voorlopig begin ik er ook maar niet aan hoor, zonde van het geld, als het nou echt zou werken, dan was het wat anders....

Soms is het ook beter om het een beetje proberen los te laten, makkelijk gezegd natuurlijk, maar op gevoel werkt het misschien nog het beste uiteindelijk...
Jij bent al iets verder in het traject he, kan me voor jou voorstellen dat je er anders over denk hoor! Gebruik je trouwens ook foliumzuur?

ja ik gebruik al folium zuur,al moet ik wel zeggen dat ik m soms wel eens vergeet intenemen?

hier nog zo eentje hoor........ik baal dat ik hem steeds vergeet, grrrrrr.

Nou meid, hele fijne avond nog, ik duik mijn bedje in om klaar te liggen voor..........nee niet voor mijn man, haha, maar voor Gooise vrouwen

Tot snel!!!

hahaha oke is goed,en ik ook......nee ik ook niet voor mijn man maar voor de ghost wisper.

jullie ook een fijne avond he,,

spreek jullie snel weer.

hoi hoi dames

daar ben ik weer even,tja we zijn mega druk met klussen in de nieuwe woning en dan bedoel ik niet vies klussen hedus ben niet zoveel op de pc

@natje nou toevallig had ik net wat slijm waar een beetje rossig bloed in zat dus ja ik weet het niet wat het is,maar goed we zien wel

kijk mijn banner

hihi nou spreek jullie

liefs x

Terug
Bovenaan