klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-09-2008 21:50:06'));

Hoi Corina

Ik weet dat het erg kinderachtig klinkt maar ik vindt dat er nogal ( lees vrijwel nooit )
een reactie komt op wat ik vraag of schrijf!!
Niet dat julllie dat elke om moeten denken of zo, maar hier zijn voornamelijk gesprekken onderling.
Sorry, maar zo voelt het!!
Probeer natuurlijk wel om met jullie mee te kletsen, want jullie zijn gezellige meiden en het is een topic die mij erg aan spreekt.
Maar schrijf bij meerdere topics, dus een beetje druk!!

Groetjes Mama2006

Hoi mama2006, ik kan me voorstellen wat je bedoelt hoor, ik vind dat ook vervelend als je wat vraagt er geen reactie op komt, maar zoals Corina, die herhaalt die vraag gewoon net zo lang totdat ze antwoord krijgt, haha, een soort van herrinnering was me al opgevallen, dat vond ik wel grappig van haar.

En dit topic is nog geen week oud, dus is het moeilijk je al in te leven in personen die je nog niet zo goed kent. Uiteindelijk zal dat wel komen, maar dat moet natuurlijk nog wat groeien, geef het even de tijd meid!

Hoi Corina,

Heb je lekker gewerkt vandaag? Alvast een dagje weer gehad, nog maar anderhalf voor jou .

Wat rot dat je zo slecht slaapt meid, heb je misschien toch wat spanningen waar je mee zit? Meestal als je slecht slaapt, dan komt dat omdat je zit te malen, of dat je je zorgen maakt over dingen? Vervelend hoor!

Ik geloof trouwens zelf wel dat zoiets een zwangerschap kan belemmeren. Vaak zie je wanneer mensen helemaal ontspannen zijn en dingen hebben losgelaten, het dan vanzelf lukt.
Soms zie je ook bij mensen dat een kindje nog niet komt, omdat de tijd nog niet rijp is ervoor. Dat geldt natuurlijk niet altijd, maar ik zie het van dichtbij weleens.

Maar goed, iedereen denkt daar natuurlijk anders over, maar ik geloof er wel in ja.

Misschien moet je eens heerlijk verwend worden, een lekkere massage ofzo, dat je ontspannen naar bed gaat, een lekker warm bad, of warme douche en geen tv of drukte meer aan je hoofd, dat je dan misschien beter slaapt?

hey natja,

ja ik herhaal expres nog wel eens de vragen ja haahaha,ik vind dit gewoon een leuke topic en wil die opstand houden

en nog even over ongi worden, ik denk toch dat het eerder komt bij mij dan 25 september,had vandaag ook best wel krampen affentoe....
dus kijk er maar niet gek van op als ik eerder ongesteld wordt..

Jemig, dat scheelt nog al een aantal dagen zeg, is je cyclus altijd zo verschillend?

hey ja ik heb opzich wel lekker gewerkt ben alleen bekaf!
ben altijd blij als woensdag weer voor bij is
en jij ook nog lekker gewerkt?was ook weer lekker snel voor bij denk?

ja ik slaap al een tijdje slecht,ik zit op dat moment niet bewust te malen,misschien wel onbewust?!
hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?

Poeh, das een goeie, eigenlijk heel verschillend hoor. Ik kan op zich wel goed af met maar 6 uurtjes slaap op een nacht. Soms heb ik wat extra's nodig, dat krijgen we dan vaak wel in het weekend, dan slaapt dochter met een beetje mazzel ook uit en dan kom ik wel aan ruim 8 uur, maar voel me dan ook beduidend beter als dat ik 6 uurtjes slaap krijg.

Hoeveel slaap jij er gemiddeld dan?

Ik ga wel altijd heel vroeg liggen in bed, maar kijk dan nog vaak tot laat tv....maar goed dan lig je wel lekker te relaxen....

Weten jullie trouwens of en hoe ik mijn pasword kan veranderen? Ik zou hem graag een persoonlijke naam geven, nu werk ik nog met een activatiecode oid....dat onthoud ik natuurlijk nooit, misschien kunnen jullie me helpen?

Terug
Bovenaan