klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

dit is mn eerste klusronde,

en dat slijm is licht rosig zeg maar zit nu wel in mn vruchtbare periode en mn ei sprong

slaap lekker truste

liefs

Jammer Firstmom, op naar de volgende ronde!
Wat je ook schreef is ook zo dat je de tijd moet vinden om hier te forummen, vind ik ook nog best weleens moeilijk.

Patricia, zou het ook niet gewoon een tussentijdse bloeding kunnen zijn? Die heb ik namelijk ook weleens, meestal is dat bij mij ook rond mijn eisprong. Hoe het kan weet ik niet, maar heb er ook weleens last van, alleen is dat bij mij dan weer bruinig van kleur . Ik hoop natuurlijk voor je op een innesteling he, dat zou het mooiste zijn!

Toulouse, ook balen zeg.....

Hebben jullie zelf ook niet het idee dat je het wel voelt als je zwanger blijkt te zijn? Dat denk ik namelijk zelf, dat ik geen test nodig zal hebben....maar weet ik natuurlijk niet hoor. Bij mijn dochter had ik zoveel buikpijn, al ver voor mijn NOD dat ze in het ziekenhuis al in mijn bloed konden zien dat ik zwanger was, dus heb nooit echt hoeven testen...
Ben benieuwd naar jullie gedachtes daarover.

Balen firstmum en Toulouse, op naar de volgende ronde!!!!!

@Natje: bij mijn eerste zwangerschap had ik geen idee of ik wel of niet zwanger was totdat ik op mijn nod een positieve test in handen had. (2e ronde).
Nu heb ik net een paar dgn terug mijn ei gehad en heb er een heel goed gevoel over. Waarschijnlijk gewoon omdat ik het zo graag wil. En omdat ik de vorige keer ook zo snel zwanger was.

Hoi Mex, wat superspannend zeg, hou me op de hoogte of  en wat je voelt hoor, haha, ik wil alles horen!!

Dus de eeste keer niks gevoeld, gemerkt? Ook niet een opgezetter buikje ofzo?

Wij gaan pas deze maand echt voor het eerst er tegenaan, ik verwacht er niet veel van, maar wat je zegt, ik denk dat je toch op alle gevoelens gaat letten, haha.

heeft er iemand ervaring met kruidvat zwangerschapstesten 2 voor 5 euro?

quote: dochter_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2008 14:49:20'));

heeft er iemand ervaring met kruidvat zwangerschapstesten 2 voor 5 euro?

hoi hoi

nou ik heb kruidvat gebruikt bij de test van caithlyn en die was van kruidvat maar koste per stuk 7.95ofzow dus weet niet of we het over de zelfde hebben?
maar ik vond hem super..

zwanger??

liefs

Nu heb ik iets meer tijd... en voor wie het nog niet duidelijk was; ik ben ook nice06. Daar was ik al onder bekent dus dat hou ik gewoon maar aan. Wel zo handig met inloggen, haha.

Vorige maand was pas de eerste ronde en toen was ik ineens een week over tijd. Vandaar dat ik me toen al weer helemaal gek zat te maken. Nu had ik nogal last van pms dus wist eigenlijk al dat ik dan niet zwanger kon zijn. En om niet weer helemaal mee te laten slepen dacht ik, ik test op nod dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Zo is het ook niet zo erg schrikken als ik ineens ongesteld wordt.

Weet nog van de vorige keer dat ik gek van mezelf werd en aangezien dat 10 ronden geduurd heeft heb ik me nu voor genomen om realistisch en helder te blijven. Geen gemiep meer!!!
Maar jammer vind ik het wel...

Liefs allemaal en succes met rustig blijven!

ps. TeHa bedankt voor je sms-jes. Toch fijn van die meelevende vriendinnen!

Terug
Bovenaan