klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hey sorry als ik vanavond niet meer reageer maar heb onverwachts visite...
maar ga zo ook effe douche en toch maar naar bed.

ik slaap gemiddeld door de weeks 6 uurtjes en in het weekend slaap ik ook ruim 8 uur,soms wel 10 maar niet in een stul door want mijn zoontje wordt standaard 6.30 wakker en daar wordt ik ook wakker van en dan neemt mijn vriend m even naar beneden zodat ik verder kan slapen,en dan kom ik er meestal rond 10.00 uit!

volgens mij kan je je passwoord op nieuw doen door je opnieuw te registreren,weet verder ook niet hoe dat moet,sorry,

fijne avond verder en tot morgen...

enne zo te lezen slapen wij ongeveer even veel

helaas zijn voor mij de rd-tjes gearriveerd.  Ik had zaterdagavond al iets  licht roze afscheiding, zondag nog iets meer, heb dit nog nooit zo gehad.  Maar vanmorgen kon ik er niet omheen.
Toen ik merkte dat ik ongi werd was ik helemaal niet zo teleurgesteld, maar hoe meer  ik eraan denk en over lees/typ, wordt het toch minder leuk. Had eigenlijk toch wel graag al zwanger willen zijn. Maar wat zit ik te piepen, we zitten net in ronde 1, nu dus naar ronde twee.
Weet iemand trouwens wanneer ik nu mijn nod moet uit rekenen, vanaf zaterdagavond of maandagmorgen?

Liefs,

hoe is het met first mum,tina.liefding en nice?

firstmum ik heb gister nog gevraagd of je al ongi bent geworden,geen antwoord op gehad,maar ik weet het antwoord al want heb zojuist op een andere topic moeten lezen dat je ongi bent geworden,balen voor je meid,we duimen voor de volgende ronde,maar ik kom je snel achter volgen hoor want het is bij mij ook weer niet raak.......,

ik ga nu echt naar bed,heb zojuist heerlijk gedoucht!
welterusten allemaal

sorry first mum,ik dacht even dat je ons vergeten was,gelukkig niet.

hee dames

ik heb even een vraagje,ik heb nu telkens veel slijm met een beetje rossig erin wie weet wat dit is???

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

oja mijn nod is over 13dgn

hoe ziet dat slijm er uit?

misschien een innesteling,zou wel vroeg zijn maar ik weet niet hoe jouw cyclus is?!
ik kom morgen effe terug,ga nu echt mijn bedje in want dat heb ik al aardig vaak geroepen nu,tot morgen

Hoi corina,

ik vergeet jullie niet hoor, maar het is niet zo gezellig voor mijn mannetje als ik de hele tijd (want dit is een beetje verslavend) achter de pc zit. Hebben we eindelijk een dagje saampjes of eigenlijk gezegd met z'n drietjes.

En zondag 's avonds kijk ik ook altijd ghost whisperer! Geweldig en mijn mannetje kijkt braaf mee terwijl hij eigenlijk gooische vrouwen wilde zien.

Liefs,

Terug
Bovenaan