klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hallo Allemaal,

Wat is het spannend ik wacht geduldig op de 22ste dan is mijn nod ik voel geen symptonen die op zwangerschap duiden maar dat had ik ook niet met de eerste.
ik hoop het van wel maar ja ik zit nog maar net in mijn 2e ronde dus mag niet zeuren.
Met de eerste had ik de pil en was na de 5e ronde zwanger.
nu had ik een koper spiraal en volgens de art kan het meteen raak zijn.
van mij mag het.
ik hoop dat iedereen staks goed nieuws heeft
Succes Allemaal
Als ik dinsdag geen NOD heb dan ga ik testen en dan horen jullie van mij al is het
nieuws
liefs

Balen zeg Toulouse/nice06. Zitten we in het zelfde schuitje.

Die goedkope kruitvat  zwtests heb ik ook gekocht, waarvan 1 neg getest, dus weet niet of ze ok zijn. Maar je kan je er in ieder geval geen bult aan vallen, zoveel euries is het niet.

Liefs,

@Natje....ik zal je op de hoogte houden als er kwaaltjes komen......haha

@dochter: mijn eerste positieve test was van kruidvat, heb er dus heeeeeele goede ervaring mee!!!!!!!!!!

@natja......oh ja...ik had idd ook geen opgezette buik of wat dan ook. Al dat soort dingetjes kreeg ik pas later. Vorige maand was ik steeds een beetje misselijk en hoopte op goed nieuws....maar helaas. Over zo'n 10 dgn nod, ben benieuwd. Het zou bij jou ook zomaar raak kunnen zijn. fingers crossed!!!!!!!

hey toulouse en natje,hoe is het met jullie?
zijn die stomme rdt-jes al gearriveerd?

ik ben zo benieuwd,ik ben alleen zelf heel bang dat ik straks als enige overblijf,dat jullie straks allemaal zwanger zijn en ik niet.

ik verwacht mijn ongi nog steeds eerder,ik weet zeker dat ik het dit weekend wordt.

dus 25 september klopt al helemaal niet maar wat was ook een wilde gok en zeer waarschijnlijk dus ook een heeeel verkeerde gok!

ik ben er ook te veel mee bezig,misschien dat het daarom juist niet lukt?!

ik ga mijn zoontje naar bed brengen

Even snel, want Hello Goodbye begint!

Mex, ik ga voor je duimen meid! Ik hoor graag alles hoor, haha hou me inderdaad op de hoogte!

Enne een dikke knuf voor jou Corina! Heb gisteren nog gelezen dat er gemiddeld een jaar voor staat, dus meid, hou je daaraan vast!

Hier voel ik al ongiekrampjes hoor, maar wij beginnen ook pas volgende maand voor het echie en ik ga er ook zeker niet vanuit dat het gelijk raak is, sterker nog, als het raak zou zijn, dan houd ik altijd rekening met een miskraam net als de eerste keer. Mijn moeder heeft er ook een paar gehad en soms kan je als dochter jezelf met je moeder vergelijken zeggen ze.

Nou meiden ik ga lekker in bed tv kijken, met een zak chips en chocolademelk , haha, dat zijn echte ongietekenen......!

Liefs,

Natje

@ Natje: ik krijg spontaan ook zin om met een zak chips in bed te kruipen.....haha

Hey meiden, ik ben er maandag pas weer. Ik ga voor mijn werk een eindje vliegen dus ben een paar dagen weg. Veel succes met alle wij-willen-zwanger-worden-perikelen!!!

Ik lees straks wel weer alles bij. Fijn weekend!!!!!! Doeg!!!!!

Terug
Bovenaan