klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hallo allemaal
ik durf hier ook nog niet helemaal weg hoor hahaha...Maar heb een paar drukke dagen grhad weer Toch nog steeds best onzeker en bang dat het mis gaat Voel me de helft van de tijd niet slecht genoeg om zwanger te zijn
Ben alleen 's ochtends een beetje misselijk maar zet me daar naar een boterham ook weer snel overheen wat er loopt hier ook nog een peuter rond die echt geen tijd heeft voor zijn zwangere mama .... Ben je moe mama nou dan zal ik wel even zorgen dat ik je nog vermoeider   maak hahahaha...Kan overal wel tegen maar het lijkt wel af de poepbroeken steeds sterker rijken werd vandaag zelf beroerd van mijn favoriete geurtje gek he Maar een ding was ik vergeten hoe verschrikkelijk irritant dat is namelijk het vele plassen hahahaha....
Hopelijk komen jullie ons snel vergezellen op het zwanger forum ik blijf voor jullie duimen
liefs mira

hoi Natje,

dat willen wij ook wel hoor, naar het zwanger zijn forum! We hebben van de week niet zoveel geklust, want ben hartstikke verkouden en moe. Dus had er niet zo'n zin in. Ging vaak eerder naar bed dan mijn man, en ja daar krijg je echt geen kindertjes van. We wachten wel af en anders gewoon naar de volgende ronde.
Heb het zwanger willen worden wel een beetje van me af kunnen zetten, ookal kijk ik hier bijna elke dag.
Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik nog niet dicht bij mijn nod zit. Ik zie het wel.

@mira,
je hoeft niet de hele dag boven de wc pot te hangen om zwanger te zijn, hoor. Maar wat niet is kan nog komen, dus geniet er zo nog maar van.
Zelf was ik tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal niet misselijk, alleen de laatste maanden een beetje en toen ook last van maagzuur, omdat ik het moeilijk vond om kleine beetjes te eten. En dat is dan  toch het beste.
En die onzekerheid, daar heeft volgens mij iedereen wel last van. Blijft toch allemaal zo spannend.

Het is trouwens vandaag rustig, maar ja het is dan ook weer het begin van de werkweek. En het schilt dat ik niet heel veel hoef na te lezen, ook wel   eens lekker.
hoop toch wel dat het wat drukker wordt dat nu.

Liefs,

hey firstmum,

wel knap hoor dat je het zwanger worden een beetje van je af heb kunnen zetten.

ik probeer het ook,het wil me alleen niet zo lukken...

verder zit ik nu volop in mijn klus periode,wordt weer spannend dus.

fijne avond verder,ik ga douche en naar bed...ben erg moe.

Hoi Corine, dat moet je met een knipoog lezen hoor, dat ik zeker weet dat ik zwanger ben. Zeg ik iedere maand.
Maar als ik goed op let wat ik voel dan kan ik wel verschil duiden. Nu had ik een veel minder heftige eisprong en was ie bovendien vroeg en aan de andere kant. Misschien een teken? Voor mij tenminste wel en mijn intuitie spreek ik pas aan als mijn nod er is. Dat werkt het beste. Nu is er toch nog weinig verschil te voelen.

ps. Dacht dat men altijd terughoudend was met voorspellingen over leven en dood? Maar ach als je er maar oprecht in geloofd is de intentie misschien al voldoende... Veel sterkte met afwachten tot de zestiende! Hoeveelste ronde was je ook al weer?

Corina, sorry heb even terug gelezen en zie dat je in de negende ronde bent. Positief blijven, volgens mij hoef je je heus nog geen ernstig zorgen te maken. De eerste was er toch ook niet snel... maar was er uiteindelijk wel!!! Wij zijn destijds in de tiende ronde op vakantie gegaan en hebben het eens lekker van ons afgezet (ontzettend veel gegeten, gedronken, gerookt, uit gegaan, in de zon gelegen en geklust haha) en wat denk je: zwanger. Maw laat het een beetje los... wellicht helpt het? Liefs

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2008 10:05:52'));

Corina, sorry heb even terug gelezen en zie dat je in de negende ronde bent. Positief blijven, volgens mij hoef je je heus nog geen ernstig zorgen te maken. De eerste was er toch ook niet snel... maar was er uiteindelijk wel!!! Wij zijn destijds in de tiende ronde op vakantie gegaan en hebben het eens lekker van ons afgezet (ontzettend veel gegeten, gedronken, gerookt, uit gegaan, in de zon gelegen en geklust haha) en wat denk je: zwanger. Maw laat het een beetje los... wellicht helpt het? Liefs

hey toulouse,
ja toen ik zwanger raakte was ik in die maand ook op vakantie geweest,maar daarom dacht ik van;oke dan zal het hopelijk in deze vakantie ook wel lukken maar niet dus..

maar dat loslaten he,dat is t m nou juist,dat is makkelijker gezegd als gedaan....
maar dat zal je zelf ook wel eens gemerkt hebben denk ik.
maar ik ben nog wel positief hoor ondanks dat ik wel eens in de put zit...

en wat betreft de 16e tja..ik weet ook niet of ik er in geloof,maar ik heb zoiets van baadt het niet dan schaadt het niet,klinkt misschien wel cliche maar zo is het wel,toch?
ik vergeet het steeds van iedereen maar wanneer is ook alweer jouw nod?

groetjes corina

't is wat rustig hier. Hebben we allemaal tegelijk besloten wat minder tijd  op het forum door te brengen?
Ik probeer wel te minderen en af en toe wat berichtjes te lezen en niet teveel te schrijven, want je zit er zo een tijd achter. En je maakt je eigen helemaal gek.
Maar jullie krijgen in ieder geval te horen hoe mijn nod, dit weekend, verloopt.

Liefs,

Terug
Bovenaan