klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hey mira,ook welkom.
nog gefeliciteerd met je huwelijk,mooie dag gehad?
hoop dat we met z'n allen snel naar het zwanger zijn forum mogen

hey mama 2006,

ik werk in een non-food winkel,en verkopen spullen voor spotgoedkope prijzen.
ik wil best de naam van de winkel hier neer zetten,alleen durf dat niet zo goed,ik weet ook niet of dat mag? maar misschien dat je het zelf wel weet in wat voor winkel ik werk hahahaha...

even een vraag aan jullie;

hebben jullie toen jullie toen zwanger waren in het begin allemaal last gehad van afscheiding? een soort witte vloed zeg maar  ik had dat toen wel,maar nu zit ik steeds van;shit nog steeds geen afscheiding,na dan zal het wel weer niet raak zijn!
overal waarik ook lees bij zwangere vrouwen die hebben afscheiding.......
en ook altijd maar gevoelige borsten.
toen ik zwanger was had ik wel gevoelige borsten maar dat kwam omdat ik daar zowieso in het algemeen er last van had dus ook toen ik nog niet zwanger was.

maar sinds ik geen borstvoeding meer geef heb ik helemaal geen gevoelige borsten meer,en stevig zijn ze zeker weten helemaal niet meer,t zijn net theezakjes

hebben jullie dit ook? of ben ik echt de enige?

meiden ik ga,moet weer werken bleh.... vandaag helemaal geen zin in!

fijne dag allemaal

nice06 ja ik ben daar ook nog altijd te vinden maar ben wel benieuwd wie z'n mama jij dan bent hahaha...

en die borsten wat lijken op theezakjes komen nog wel weer goed hoor hahahah.....

hee mama2006 wil je mij even toevoegen

ik ben in de 1e ronde van kindje nummer 2 en mijn nod is 28september

liefs mama van caithlyn

Hoi hoi meiden,

Ik kom gezellig met jullie meekletsen!
Ik ben een jonge moeder van bijna 24 jaar, en heb een geweldig zoontje van bijna 6 maanden! Het is echt een heerlijk ventje! heeft eigenlijk altijd goed geslapen, is praktisch altijd vrolijk, huilt bijna nooit etc.etc.etc..
Mijn vriend en ik hadden daarom ook al snel weer zoiets van, zullen we voor nog een kindje gaan!!
We willen immers graag, indien mogelijk, weinig leeftijdsverschil ertussen.
Maar toch twijfel ik, want van ons zoontje was ik binnen een maand zwanger. Mocht dat nu weer gebeuren, dan is onze oudste nog niet eens 1,5 en dat is misschien nog wel erg klein! Vooral ook uit praktisch oogpunt!
Maar goed, we denken erover om aan het eind van deze maand te stoppen met de pil, dan nog ff "ontpillen" en dan er weer voor gaan!

Wel leuk zeg, om met andere meiden over hetzelfde te kunnen kletsen! Want lang niet al onze vrienden herkennen zich in onze situatie!!

x

Terug
Bovenaan