klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

Mama2006    
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
??
2e
1e
28

Patricalut je staat erbij hoor!!

@corina ik denk wel dat ik het weet hihi, ik werk zelf ook in een non-food winkel.
We zitten trouwens lekker dicht bij elkaar met de NOD, ik verwacht er deze maand niet veel van, mijn mannetje heeft nog al gefeest de afgelopen week dus helaas niet veel geklust.

@Nice goh ik herken je niet, ik kletste ook altijd op zomer 2006 mama's, grappig!!
Maar nou moet ik zeggen dat ik daar niet veel namen meer van weet.

@Mira ook een 2006 mama, leuk hoor.

Liefs Mama2006

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 12:58:15'));

Hoi hoi meiden,

Ik kom gezellig met jullie meekletsen!
Ik ben een jonge moeder van bijna 24 jaar, en heb een geweldig zoontje van bijna 6 maanden! Het is echt een heerlijk ventje! heeft eigenlijk altijd goed geslapen, is praktisch altijd vrolijk, huilt bijna nooit etc.etc.etc..
Mijn vriend en ik hadden daarom ook al snel weer zoiets van, zullen we voor nog een kindje gaan!!
We willen immers graag, indien mogelijk, weinig leeftijdsverschil ertussen.
Maar toch twijfel ik, want van ons zoontje was ik binnen een maand zwanger. Mocht dat nu weer gebeuren, dan is onze oudste nog niet eens 1,5 en dat is misschien nog wel erg klein! Vooral ook uit praktisch oogpunt!
Maar goed, we denken erover om aan het eind van deze maand te stoppen met de pil, dan nog ff "ontpillen" en dan er weer voor gaan!

Wel leuk zeg, om met andere meiden over hetzelfde te kunnen kletsen! Want lang niet al onze vrienden herkennen zich in onze situatie!!

x

hoi hoi welkom

ook ik ben een jonge moeder van23 met een dochtertje van 6maand en wij zijn gestopt met de pil en ik zit net in me eerste ronde mijn nod is 1september begonnen en weekend was dus echt de klustijd haha

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 13:02:49'));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

Mama2006    
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28

He patriacialut,

Leuk om een leeftijdsgenoot te ontmoeten met een bijna net zo oud kindje!!
Spannend joh, dat jullie alweer begonnen zijn!!
Ben je niet bang dat het wat onpraktisch word straks?

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 13:10:15'));

He patriacialut,

Leuk om een leeftijdsgenoot te ontmoeten met een bijna net zo oud kindje!!
Spannend joh, dat jullie alweer begonnen zijn!!
Ben je niet bang dat het wat onpraktisch word straks?

ja spannend he

en ja wat is onpraktisch nu zit je er nog helemaal in je bent gewend aan het baby leven kijk sommige willen wachten tot 3 a 4 jaar maar dan benje weer helemaal uit je baby doen enzo.ook is het dan niet makkelijk want op die leeftijd is je kindje ook druk en mss heb je er dan nog wel meer mee te doen...ik zie het nu aan me neefje die na school gaat en hoe die ineens veranderd veel drukker enzo probeert alles uit...

dus ja ik heb iets van kijk het zal ff moeilijk zijn de eerste weken maar je went eraan mijn zus is van 03.01.1984 en ik ben van 19.06.1985   dan zit er nog een jongen boven ons en dan een broertje van 19 en een zusje die is van 07.10.1995 en een broertje van 30.01.1997 en moeders is nog steeds niet gek en zevond het ook niet bepaald zwaar...

jij wel dan???

liefs

Hehe,

Nou het gaat me er ook niet om dat het wellicht zwaar zal zijn, dat heb ik er graag voor over, maar meer in de zin van, kan de oudste al in een peuterbedje, of moet die nog in een ledikantje (dan moet je dus een extra ledikantje kopen, terwijl hij redelijk snel daarna in een peuterbedje overgaat), zit hij nog in de kinderwagen (ik ga er vanuit van wel), moet je dan een tweelingwagen kopen, want hoe ga je anders met twee van die kleintjes op pad etc. etc.
verder lijkt het me geweldig om twee kleintjes te hebben die dicht op elkaar zitten, gezellig hoor!

liefs

Terug
Bovenaan