klaar voor een tweede kindje, wie ook?!

hallo allemaal
hoi natje76
hier gaan we ook voor een tweede kindje.
onze zoontje is ook van 2006 grappig hoor.
ik hoop voor jullie dat het allemaal snel gaat.
groetjes mamarafael

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 13:26:29'));

Hehe,

Nou het gaat me er ook niet om dat het wellicht zwaar zal zijn, dat heb ik er graag voor over, maar meer in de zin van, kan de oudste al in een peuterbedje, of moet die nog in een ledikantje (dan moet je dus een extra ledikantje kopen, terwijl hij redelijk snel daarna in een peuterbedje overgaat), zit hij nog in de kinderwagen (ik ga er vanuit van wel), moet je dan een tweelingwagen kopen, want hoe ga je anders met twee van die kleintjes op pad etc. etc.
verder lijkt het me geweldig om twee kleintjes te hebben die dicht op elkaar zitten, gezellig hoor!

liefs

hoi hoi

uh tja mijn neefje is bijna 2 en heeft sinds 3maand ook een peuterbedje maar goed onze is dan nog wat jonger als het meteen weer raak zou zijn idd,dus ja ff kijken en je kan een kiddyboard kopen of zo,n wandelwagen die je aan je kinderwagen kan klikken ook ideaal....

liefs

OK ik kom uit de kast dan: spannend!!!

>>> zo herkennen sommigen mij vast wel .

mamma (32 jaar) van Stijn (7/9/6) (in ronde tien)
ben nu in de tweede ronde
en plan (haha) mijn nod deze keer weer stug op 28 dagen: 16/9 dus!

Whoaaaa, dat is er uit .

Ja dat is ook zo..
We hebben nu in ieder geval afgesproken dat we gewoon ff kijken naar de ontwikkeling van ons zoontje. We hebben nu eiegnlijk zoiets van, als hij maar kan lopen als de tweede komt!!
En inmiddels kan hij al redelijk zelf zitten, en hij kan al staan, dus ik verwacht dat dat niet al te lang duren zal voordat de kleine man rond zal gaan stappen!!
Dus er is eigenlijks niets wat ons nog tegen houd, dus vandaar, ik denk eind deze maand te stoppen met de pil (die moet ik nog 2 weken slikken) en dan ff 2 maanden mijn cyclus op gang lang laten komen en dan kunnen we er wel voor gaan!!

Vind het wel weer heel spannend!! eigenlijk net zo spannend als bij de eerste!
Heb je eigenlijk een goede zwangerschap gehad?

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 13:49:30'));

Ja dat is ook zo..
We hebben nu in ieder geval afgesproken dat we gewoon ff kijken naar de ontwikkeling van ons zoontje. We hebben nu eiegnlijk zoiets van, als hij maar kan lopen als de tweede komt!!
En inmiddels kan hij al redelijk zelf zitten, en hij kan al staan, dus ik verwacht dat dat niet al te lang duren zal voordat de kleine man rond zal gaan stappen!!
Dus er is eigenlijks niets wat ons nog tegen houd, dus vandaar, ik denk eind deze maand te stoppen met de pil (die moet ik nog 2 weken slikken) en dan ff 2 maanden mijn cyclus op gang lang laten komen en dan kunnen we er wel voor gaan!!

Vind het wel weer heel spannend!! eigenlijk net zo spannend als bij de eerste!
Heb je eigenlijk een goede zwangerschap gehad?

ja heb eensuper zwangerschap gehad eigenlijk geen klagen, had wel een mega buik van 140cm rond,en een reuze baby haha van 4395gram en 54 cm waardoor ik eindelijk na 31uur een keizersnee kreeg maar hoop wel nog een keer een normale bevalling te krijgen. en jij??

Ik ook een prima zwangerschap, geen gekke dingen in ieder geval, en de bevalling viel goed mee! Na 39 weken en 1 dag braken  om 5 uur s'nachts mijn vliezen, vanaf 6 uur weeen, om 11 uur volledig ontsluiting en na bijna 2 uur persen, om 13.00 uur een prachtig gezonde kerel, van 3760 gram en 51 cm!!
Dus een heel snelle bevalling voor een eerste, en gewoon lekker thuis!!
En dat alles op eerste paasdag!

Ik was gelukkig niet super rond, maar voor mijn doen had ik ook een gigantische buik! Als ik mezelf nu terug zie op foto's herken ik mezelf bijna niet, gek he!!

Maar een gigantische baby had jij zeg!! Super! Maar om daar mee te bevallen is iets minder! Wat eem lange bevalling joh! Ik hoop voor je dat als het allemaal mag lukken het bij je tweede anders gaat, want dat is toch wel heel bijzonder hoor!!

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2008 14:09:34'));

Ik ook een prima zwangerschap, geen gekke dingen in ieder geval, en de bevalling viel goed mee! Na 39 weken en 1 dag braken  om 5 uur s'nachts mijn vliezen, vanaf 6 uur weeen, om 11 uur volledig ontsluiting en na bijna 2 uur persen, om 13.00 uur een prachtig gezonde kerel, van 3760 gram en 51 cm!!
Dus een heel snelle bevalling voor een eerste, en gewoon lekker thuis!!
En dat alles op eerste paasdag!

Ik was gelukkig niet super rond, maar voor mijn doen had ik ook een gigantische buik! Als ik mezelf nu terug zie op foto's herken ik mezelf bijna niet, gek he!!

Maar een gigantische baby had jij zeg!! Super! Maar om daar mee te bevallen is iets minder! Wat eem lange bevalling joh! Ik hoop voor je dat als het allemaal mag lukken het bij je tweede anders gaat, want dat is toch wel heel bijzonder hoor!!

ja zeker een gigantische baby haha envooral voor een 1e en een meisje.
en ik hoop het idd ook.

heerlijk he zo,n normale zwangerschap.en jij hebt een lekkere bevalling gehad hoor ik dan maar weer haha grrr dat wilde ik ook hahahahah maar ja kan niet alles hebben he

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              
September
 /

Toulouse  
32
2e
2e
16

Mama2006
28
2e
4e
24

Corina
25
2e
8e
25

MamaJB
30
2e
1e
28

Patricialut
23
2e
1e
28
Hey toulouse
Je naam komt me wel bekent voor!!
Onze kindjes schelen 1 dag!!

Paricialut mijn dochter woog 4010, dus ook een beste meid haha.
de verloskundige zeiden altijd tegen mij "meid je hebt een mooi buikje vol "
Nou ja, als het maar gezond is niet??

Kom vanavond wel even weer kletsen.
liefs Mama2006

Terug
Bovenaan