klein groepje...??

Het kon gister niet langer.
Er waren nog maar 2 broeken die ik nog een beetje normaal aan kon.

Ik had al snel last van opgeblazen darmen. Vaak 's ochtends eerst en 's avonds. Maar nu is het 24 uur per dag zo.

Dus gister toch maar eens gaan shoppen. Heb nu eerst een broek en een spijkerrokje gekocht, en moet zeggen. Het zit heerlijk!!
Mijn vriendin had me al gewaarschuwd, als je die eenmaal aan hebt gehad wil je eigenlijk niet meer anders. En ik snap nu waarom.
Heerlijk!

Hoi!
Dames, ik zit even met een beetje zorgen:

Word ik vanmorgen wakker, heb ik echt het idee dat mijn baarmoeder toch 5-7 cm hoger zit dan gisteren!!!
Ik voelde een hele bult, was een beetje hard ook maar dat zal de stres ook wel zijn, wegens omstandigheden.
Nu heb ik wel eens iets gehoord van als je baarmoeder een bepaalde grootte heeft dat ie niet meer achter je schaambeen blijft hangen maar er als het waren achteruit schiet... en voor een derde is de weg al vrij natuurlijk... maar het baart me toch een beetje zorgen..?!

Weet iemand daar iets over?

Marinally: ik loop sinds een week ook in zwangerschapsbroeken, een verademing he!
En ik kan sinds drie dagen het kidnje voelen!!! Super he, e zo snel, het vergt wel enige concentratie maar ik voel echt wat!!

Liefs as 10wk6dg

Hoi, ik ben vandeweek ook gaan proberen zwangerschapskleding te passen, maar dat zit voor mij dus nog echt niet... Veel te ruim op de buik...
Maar mijn broeken passen niet meer, en het weer wordt nu toch wel wat kouder, dus leggings zijn ook niet meer altijd ideaal...

Ook de rokjes worden allemaal wat strakker, en onder een jurkje komt nu zo'n lelijke streep waar de legging zit, zwangerschapslegging is weer te los, en staat ook voor geen meter. Baal als een stekker, ik heb volgende week een bruiloft van een goede vriendin, en ik weet niet wat ik aan moet...

Ik zit er echt tussen in...

En ik ga op vakantie, ik krijg mijn koffer echt niet gevuld met 1 week kleding. Zoveel heb ik niet wat nog past. En wat warm genoeg is. Ik ga naar Engeland, dus zo warm is het daar ook niet.

Aankomende week dinsdag ga ik bij een vriendinnetje een tas met zwangerschapskleding halen. Ik hoop dat daar iets bij zit. In dit stadium wil ik eigenlijk nog niets kopen, waar ik dadelijk al niet meer in pas...

Ik hoop gewoon dat ik nu ineens een groeispurt ga maken... Zo half half is ook onhandig...

Groetjes Linda

hoihoi!
Hoe is het dames? Begint de buik al een beetje te komen?

Ik heb minder last van kwaaltjes sinds een dag of 4 en heb al een aardige buik!

Mijn jongste dochter is al 3 halve dagen naar school geweest, wat gaat dat toch hard (en hier in Belgie worden ze helemaal snel groot, 2.5 jaar..) maar het gaat goed, gelukkig, ze vind het wel leuk, maar ik mis het wel hoor! Ff geen kids in huis! Nog een half jaar dan zitten we voor de laatste keer terug in de luiers! Heerlijk!

Grx

hoi,
nou hier steeds meer energie. alleen smorgens niet als ik mn bed uit moet. gisteren weer controle gehad bij de vk. moet nu volgende week ma naar de gyn. toe. spannend dus... wel is met de kleine alles goed!!!
liefs

Hoi Gean,

Waarom moet je naar de gyn toe?

Ik krijg ook een echte buik, vanavond kijken of mijn vriendinnetje wat kleren heeft die ik pas, en zaterdag op vakantie.

Zondag voelde ik me ineens weer heel beroerd, ik heb sinds zaterdagavond barstende koppijn gehad en was pas maandagochtend weer over. Veel gedronken, maar dit mocht niet baten. Uiteindelijk ook al mijn ontbijt eruit gegooid. Grrr, ik dacht dat ik die periode gehad had. Maar ja, verder gaat het wel goed.

Groetjes Linda

Die hoofdpijn heb ik ook sinds een poosje. maar vooral die bekken blijven pijnlijk :s
Lekker he, klagen op zo'n forum.
Ik moet wel zeggen dat het me een klein beetje tegenvalt zwanger te zijn met twee kleintjes om je heen. ZELFS al gaat de oudste veel naar school en begint de kleinste ook... met tillen en die gigantische was elke dag...

Ik ben trouwens ook al bezig met het maken van het geboortekaartje. Omdat dit voor mijn gevoel toch de laatste is, en ik creatief genoeg ben, wil ik het graag een keer zelf doen!

Gean moet je naar de gyn omdat je vk geen echoapparatuur heeft soms? Dat hoor ik vaker, en met 13 weken krijg je dan die nekplooimeting, of is het iets anders?

Linda: zat er nog wat voor je bij wat paste?
groetjes

Ik mag volgende week weer naar de verloskundige. Ben benieuwd. Heb het gevoel dat de moeheid een klein klein beetje weg gaat. Maar echt weer lekker energie? Nee dat heb ik niet. Hoop dat het wel snel over gaat.

Als alles goed blijft gaan dan kan ik gewoon tot einde zwangerschap bij de VK blijven. Zij hebben alle apparatuur.

Terug
Bovenaan