klein groepje...

hee meiden,
hoe is het met jullie? Lekker aant genieten van jullie nieuwe aanwinsten?
Hier gaat het niet zo goed, Jayden doet het perfect hoor, niks te klagen, lieve mooie baby slaapt prima, eet goed en doet alles volgens het boekje.
Alleen ikzelf ga niet zo goed, ben erg moe nogsteeds niet raar natuurlijk, kan maanden zo blijven is me verteld en maar ergste is dat mijn vriend gisteren is ontslagen en dat levert heel veel stress bij mij en hem natuurlijk ook.
Omdat hij nog geen 6 maanden gewerkt had (hij is vorig jaar afgestudeerd) krijgt hij geen uitkering en moet nu dus pakken wat ie pakken kan. We hebben wel een advocaat(vriend) ingeschakeld die hem helpen kan omdat de reden van ontslag een beetje onduidelijk is en misschien niet een mag.
Al met al een hoop stress, ben fllink van mijn blauwe wolkje afgedonderd.
Andere kids moeten waarschijnlijk ook van school veranderen want die andere school was vlak bij het werk van mijn vriend, nu heb ik twee scholen binnen 50 meter maar het frans zal vervallen dan en dat is heel jammer :(
Geen leuke gezellige kraamtijd hier dus, jammer, want krijg je nooit meer terug.
Lekker getimed he van die baas, "oh gefeliciteerd met je kind en hier heb je je ontslag"
En bedankt.

Mijn man was per 1 feb klaar met zn opleiding en zocht werk... dat was niet makkelijk, in dehoreca in deze tijden.
elke keer weer afwijzing... en dat in de laatste weken zwangerschap/ eerste weken na de geboorte. toppunt van emoties en dan dat.. dus ik kan me geod voorstellen hoe jullie je voelen.
al moet je maar denken: zolang de kleine gezond is overleven we wel als gezin!!!!
half maart is manlief ergens aangenomen en deze week begonnen... hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!!

(mn eigen werk zit midden in een fusie, medio feb gehoord dat ik niet boventallig ben, dus dat hadden we ook nog. maar ik begin straks in een half nieuwe omgeving bleh)

Mijn man was per 1 feb klaar met zn opleiding en zocht werk... dat was niet makkelijk, in dehoreca in deze tijden.
elke keer weer afwijzing... en dat in de laatste weken zwangerschap/ eerste weken na de geboorte. toppunt van emoties en dan dat.. dus ik kan me geod voorstellen hoe jullie je voelen.
al moet je maar denken: zolang de kleine gezond is overleven we wel als gezin!!!!
half maart is manlief ergens aangenomen en deze week begonnen... hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!!

(mn eigen werk zit midden in een fusie, medio feb gehoord dat ik niet boventallig ben, dus dat hadden we ook nog. maar ik begin straks in een half nieuwe omgeving bleh)

Wat een timing zeg...echt vervelend!! Hopelijk heeft hij snel wat nieuws.

Geef je borstvoeding? Want daar werd ik ook zo verschrikkelijk moe van. Ik ben nu aan het overstappen op flesvoeding (geef nog gedeeltelijk borstvoeding) en ik voel me al een stuk beter!

Sterkte, meid!

hey,
wat vervelend meid! is inderdaad geen leuke kraamtijd nu. heel onzeker voor jullie en je kids! sterkte ermee!
fijn dat het met Jayden wel goed gaat, is in ieder geval een zorg minder.

liefs Gean

hey,
wat vervelend meid! is inderdaad geen leuke kraamtijd nu. heel onzeker voor jullie en je kids! sterkte ermee!
fijn dat het met Jayden wel goed gaat, is in ieder geval een zorg minder.

liefs Gean

Hoi Astrid!

Gatverdarrie zeg! Wat vervelend voor je, jullie hebben wel veel in eens. Zo laat in je zwangerschap verhuizen, dan zo'n zware bevalling (door die vervelende placenta toestand) en dan nu dit!

Ik heb dit allemaal gehad tijdens de zwangerschap, maar gelukkig niet vanuit ontslag, maar meer omdat mijn man de hele week van huis was. Pete zijn contract loopt tot 1 juni, maar we hebben een goed gevoel en denken dat dit wel verlengd wordt...

Ik denk aan jullie en hoop dat Jon snel wat anders vindt...

Probeer ondanks alles goed van de kleine te genieten. Put er kracht uit!

Veel liefs Linda

Terug
Bovenaan