klein groepje...

Ja, precies, linda, dat heb ik ook hoor, ik vond het ook stom te zeggen maar met sommige hier opt forum heb ik gewoon 'niks'. Raar is dat he, gebaseerd op korte verhaaltjes, zo zijn er een aantal die naar mijn idee bij elke scheet een onderwerp openen, met alle respect maar dat hoeft van mij niet hoor!
Ik ben ook blij dat wij allemaal weer int zelfde schuitje zitten hoor, als enige nog niet bevallen werd ik een beetje sjaggie van :p
En ik kom nu ook minder, iedereen denk ik, toch drukker nu het met onze kleintjes erbij!
Wat ik wel trouwens heel fijn vind is dat van de hele groep mensen hier alle kindjes min of meer gezond ter wereld zijn gekomen! Tblijft toch elke keer weer een wonder he.

Moest wel een beetje lachen over je verhaal met die pap van de nutrilon, ik zie het helemaal voor me, haha, en nee buiten de deur lijkt me dat idd geen goede optie!

Ik heb niet meer gekolfd na de laatste keer, maar ga niet wachten tot de 4 weken, als ik 2 keer in de week kolf en het zo geeft om te wennen denk ik dat ik weinig schade kan verrichten, en zoals gean zegt, mocht ik merken dat ie minder goed hapt of zuigt dan schei ik er gelijk mee uit!

Gean: ik zit met dezelfde vraag als ik kolf, hoeveel moet ie heben???? geeen idee! Is vast wel te vinden op internet en anders kun je het CB bellen daarvoor he.

Ik ben net dan naar de ha geweest met jayden op advies van kind en gezien (CB) want zijn navel zit er nogsteeds aan. Verstrooide nieuwgebakken moeder die natuurlijk een kind bij zich heeft met een luier gevuld tot zijn enkels maar geen schone luier of doekjes he maar goed, zijn naveltje is bekeken, randjes zijn nu los, min of meer een beetje losgetrokken geloof ik, deed geen pijn hoor, maar binnenin is het nog niet los, ik moet het maar gewoon schoonhouden en verder niks was het advies.
Gelijk ook gevraagd naar zijn oogjes, heeft iets ontstoken oogjes, dacht ik al, Dion heeft het ook gehad na de geboorte, nu krijg jayden daar dus een cremetje voor.
Mijn bloed is ook geprikt voor mijn hb, alleen ben ik dus vergeten wanneer ik een uitslag kan verwachten... om dan met het afrekenen (hier moet je gelijk betalen he) 2 euro te weinig te hebben he... zijn jullie ook zo verstooid of ligt het aan mij? Gelukkig kon deze meneer er wel om lachen, dat scheelt.
Terug naar huis gelopen, met de plattegrond van het dorp/stad in de hand en dan nog het voor elkaar krijgen gewoon de verkeerde kant op te lopen he, kwartje was pas gevallen toen ik het "einde hoeilaart" bordje zag... hm, dat klopt niet...
jon had nog wel gezegd voor de gein of ik de gps niet mee moest nemen, had dus zo'n gek idee nog niet geweest he
Maar ben weer thuis, heb weer een stukkie site-seeing belgie gedaan, kan geen kwaad he

Okay dames, door mijn cursus borstvoeding weet ik dat het rekensommetje voor bv als volgt is:

150 ml x gewicht baby (dus bv 4,5 kilo) : door het aantal voedingen per dag (dus bv 6, als je kindje ongeveer elke 4 uur drinkt) = 112,5 ml per flesje

Op die manier past het ook steeds aan, naarmate baby groeit en langer doet tussen de voedingen...

Ha ha, je verhaal hierboven klinkt precies hoe ik (niet) kan functioneren!

En meestal als er iets fout gaat, gaat het ook allemaal fout! ha ha!

Oh over het naveltje, ook goed drooghouden, zo zei mijn wijkverpleegkundige, anders kan het gaan ontsteken...

Bij mij gaat het kolven idd ook het beste als ik met de andere borst aan het voeden ben... Ik hoop zo dat het goed blijft lopen als ik weer aan het werk ben. Zou het echt jammer en vervelend vinden als het terugloopt!

Ik spreek jullie snel weer!

Groetjes Linda

Okay dames, door mijn cursus borstvoeding weet ik dat het rekensommetje voor bv als volgt is:

150 ml x gewicht baby (dus bv 4,5 kilo) : door het aantal voedingen per dag (dus bv 6, als je kindje ongeveer elke 4 uur drinkt) = 112,5 ml per flesje

Op die manier past het ook steeds aan, naarmate baby groeit en langer doet tussen de voedingen...

Ha ha, je verhaal hierboven klinkt precies hoe ik (niet) kan functioneren!

En meestal als er iets fout gaat, gaat het ook allemaal fout! ha ha!

Oh over het naveltje, ook goed drooghouden, zo zei mijn wijkverpleegkundige, anders kan het gaan ontsteken...

Bij mij gaat het kolven idd ook het beste als ik met de andere borst aan het voeden ben... Ik hoop zo dat het goed blijft lopen als ik weer aan het werk ben. Zou het echt jammer en vervelend vinden als het terugloopt!

Ik spreek jullie snel weer!

Groetjes Linda

Thanks voor de rekensom! Moet hem wel opschrijven anders weet ik het wel weer.
Kwartje is bij mij gistern ook gevallen hoor,
ik begon weer meer te moeten plassen, niet goed uit kunnen plassen en ik had zo' raar gevoel tussen mijn benen he...
mag ik me dus weer gelukkig prijzen met een blaasvezakking. Ik baal hier zoooo van he, ik heb het bij dionne ook gehad, was wel weer in orde gekomen en nu weer dan he. Allemaal spieren kwestie, een buik die ik absoluut niet mag gebruiken, dat vel wat ik over heb en mijn blaas die een verdieping is gezakt, mijn lijf is helemaal geruineerd na drie kids :"(
Ben er zooo niet blij mee, ik zal ook hier weer fysio voor krijgen denk ik en dan hopen dat ik er op de lange termijn niet te veel last van krijgen ga. En maar goed mij oefeningetjes doen dan zodra ik MAG. zucht....

doet verder gelukkig niet zeer ofzo hoor, maar vervelend is het idd wel en het klinkt gek maar ik ben bang het erger te maken als ik ga tillen, plassen of met de grote boodschap, durf geen kracht te zetten.

Terug
Bovenaan