klein groepje...

Dank jullie wel,
als ik door de bv moe zou worden (denk het zelf niet, heb het bij de andere ook niet gehad) dan is dat jammer, dat ga ik echt niet opgeven, ben blij dat het zo goed loopt en op die manier kan ik nu het meeste genieten van mijn mannetje... kan nog niet wandelen, kan niet met hem in bad..

Marij: fijn dat het bij jullie goed is afgelopen, ik hoop hier hetzelfde te krijgen. Hij is zelf niet zo in de stress nog, verwacht wel dat hij iets vinden kan snel, er is veel werk in en opzich ook nog wel redelijk in de buurt.

Advocaat denkt ook nog te kunnen helpen, ik hoop het dan maar.

Linda: tis een hoop he tegelijk :s
Stomme vergelijking maar tis net als dat er een apparaat sneuvelt in huis, dan volgen er altijd nog 2, zo voel ik het bij ons nu ook, het ene is nog niet voorbij of de volgende stress staat alweer voor de deur.
Ik leef maar van dag tot dag, word er wel een beetje depri van maar ja, ik heb een prachtige zoon en nog twee fantastische kids en dit 'drama' brengt ook mijn vriend en ik nog dichter bij elkaar, dan moet ik het zo maar bekijken denk ik... leuk is anders.

Liefs as

Nou idd, toi toi toi!

En wat een schattige kinderen heb je trouwens zeg... Ik had even op die website gekeken. Jouw dochtertje heeft de prachtigste haartjes, wat een bos zeg! Heel lief!

Groetjes Linda

(nu ga ik slapen, welterusten!) Voordat je het weet wordt ik weer geroepen!)

Nou idd, toi toi toi!

En wat een schattige kinderen heb je trouwens zeg... Ik had even op die website gekeken. Jouw dochtertje heeft de prachtigste haartjes, wat een bos zeg! Heel lief!

Groetjes Linda

(nu ga ik slapen, welterusten!) Voordat je het weet wordt ik weer geroepen!)

Bij de eerste was ik ook niet moe door de bv, maar nu is het gewoon echt allemaal teveel en kan ik het er niet bij hebben. Maar is niet mijn bedoeling om je om te praten naar flesvoeding hoor ;)
Ik heb bv zelf ook nooit echt leuk gevonden (mijn oudste dochter heb ik wel 2,5 maand bv gegeven maar meer omdat ik vond dat het moest) dus dit keer was de stap iets makkelijker gezet.

Nee, oke ;)
Tis me heel veel waard, beide andere kids een jaar gevoed en dat wil ik nu weer. Zeker nu de boel allemaal niet zo lekker loopt hier kan ik er wel wat troost uit halen, ben blij dat het (nog) niet terugloopt door de stress ofzo. De vermoeidheid is puur door het verlies van te veel bloed, das rot maar tis niet anders. Vooruitzicht dat ik nog weken me voel als een 80jarige is niet prettig maar ja, ook dat zal wel weer beter worden...

hoi,
Astrid wat een leuk geboortekaartje en leuke foto's!! hoe is het nu met jullie? voel je je al iets fitter? krijg je iets om je HB omhoog te krikken of moet je lichaam het zelf doen? tja tis niet niks geweest wat je lichaam moest verdragen, maar je heb er iets geweldigs voor terug gekregen! loopt de bv wel goed? je hoort zovaak dat het niet wil ivm het bloedverlies.

Karina begint volgens mij weer te regelen:( of het moet zijn dat ze van slag is. vannacht kreeg ik een stroomstoot door mn arm daardoor klapte mn arm ineens om, precies tegen haar hoofd.... arme meid! ze huilde heel even heeeeel zielig, dronk nog een paar slokken en viel als een blok in slaap... dus de hele nacht naast dr bedje gezeten en elk uur wakker gemaakt. gelukkig is ze nu weer lekker helder en actief! zat wel te bibberen hoor! ik zie nergens een bult of een blauwe plek zitten maar tging volgens mij behoorlijk hard, en omdat ze zo vreemd reageerde door ineens in slaap te vallen had ik het echt niet meer. zou bijna 112 bellen....
loop nu ook constant naar de slaapkamer om ff te kijken ( word ik nu overbezorgd????)

liefs Gean

oh god, ja kan me voorstellen dat je dan ongerust bent! Anders voor de zekerheid altijd de ha ff bellen he, beter 10 keer voor niks he! Arme ding!

Ik heb ijzer tabletten voor mij HB, ik merk wel dat het nu iets beter gaat, ben iets minder moe nu.
Bv gaat als een trein! gelukkig maar, ik zou het zooo zonde vinden dat niet weer te kunnen, maar ook deze keer gaat het prima, jayden heeft soms wat meoite met aanhappen omdat ze dan al volgelopen zijn, tis nogal een slaperd dus voor mijn borsten duurt het gewoon iets te lang af en toe.
Ik ga eerdaags een poging doen te kolven en dat te geven, kijken hoe ie dat vind, mocht ik een keer zonder baby weg willen dan kan jon het geven, maar om een of andere reden heb ik het vermoeden dat dat nog niet makkelijk gaat zijn, we zullen zien he!

grx

Terug
Bovenaan