klein groepje...

alweer twee maanden dan he!! succes ermee!
jordi mag woensdag ook voor een prik.

oh; een ^poosje geleden zei iemand dat mijn dochter van die mooie haren had he.... ze heeft haar hele pony kort geknipt (2 cm) ze zag kennelijk niks meer :s

kind en gezin komt zo, eens kijken wat ie weegt!

hoi,
ben ik ook weer eens:)
Astrid dan is Jayden lekker gegroeid! had je dochter de zomer in dr bol:D zal een mooi gezicht zijn! en jij heb een blaasverzakking? vervelend meid! is het met oefeningen goed te komen of moet je daar aan geopereerd worden?
Linda hoe is het gegaan met Oliver? heeft hij er veel last van?
Karina mag volgende week voor de eerste prik. ben benieuwd hoeveel ze nu aangekomen is! groeit nu al uit de kleinere 56.....

Hoi Astrid, ja jouw meisje heeft zo'n heerlijke krullebol, wat jammer zeg van haar pony! Wat vind ze er zelf van...

Die Jayden doet het super!

Prikjes gingen wel goed, alleen is Oliver een heel sterk ventje, en besloot hij als reactie op de eerste prik zijn been stijf te gaan houden, waardoor het natuurlijk alleen nog maar meer pijn deed... Nu gaat het goed met hem hoor, hij lijkt nergens last van te hebben, wil alleen wat vaker drinken (elke 3 uur i.p.v. elke 4 uur).

Hij was verder weer ruim 100 gram aangekomen in 1 weekje tijd, 2 cm gegroeid (is nu 56 cm) en zijn hoofdje was ook volgens de curve gegroeid. Ook leuk is dat ze allemaal daar zeggen hoe alert ie is... Het is ook echt een wakker mannetje. Erg grappig was dat hij toen ik zijn luier uitdeed voor het wegen hij begon te poepen, en dat hield hij wel even vol, ik steeds een nieuw doekje eronder houden, het hield maar niet op, vervolgens plast hij ook nog even zijn badcape vol... Net of ie helemaal leeg wilde zijn voor zijn weegmomentje... Ha ha!

Ik wordt aankomende donderdag dertig, mijn schoonouders komen dan weer over uit Engeland, aankomende zaterdag feestje voor vrienden en familie, en dan komt ook mijn schoonzusje uit Engeland over,die Oliver nog niet 'live' gezien heeft.

Dus een leuke week te gaan, nu die prikjes voorbij zijn...

Groetjes Linda

hoelang komt Oliver al om de 4 uur Linda?? Karina heeft dat 1 dag gedaan maar kwam toen vervolgens snachts om de 2 uur:( dus dat was niet zo'n suc6!
hahaha zal je net zien dat ze dat op een heeel goed moment doen dat poepen en plassen. ik had vorige keer met Karina net geluk, legde haar net neer toen ze begon te plassen, anders was het mooi over mij heen geweest!
fijn dat Oliver niet zoveel last heeft van die prikjes, tja en leg maar eens uit dat je been stijfhouden nog meer zeer doen..... arme jongen!

liefs Gean

waarom prikken ze niet tegelijk bij dat consultatiebureau linda? dat deden ze bij ons wel altijd! blij dat ie er geen last van heeft hoor!

eigelijk he, is dat haar van dion helemaal zo gek nog niet hoor... bij nader inzien... die pony is zo kort dat ze helemaal een popje lijkt, zeker met die grote ogen en superlange wimpers van haar! hihi, ze heeft geluk gehad dus ;)

jayden heeft antibiotica druppels voor zijn oogjes, hopelijk gaat het
snel beter met de ontsteking, hij heeft nu soms van die draden tussen
zijn oogleden, bah.
moet met twee dagen verbeteren.
en mijn hb is trouwens alweer 11.3! bijna normaal dus! hiephoi!

liefs

Terug
Bovenaan