Kletsen....

Hallo kaatje

Wat fijn om te horen dat alles goed is. Ik zelf werd ook steeds een paar dagenlanger zwanger hoe dat komt weet ik ook niet.
We gaan het vandaag en morgen vertellen.
Echt bijzonder om te zien op de echo hoe je baby groeit, heerlijk.

Ook jij Anna gaat snel dit heerlijke gevoel van totale rust krijgen.

 
Hey ladies,

Voor jullie die een goede echo gehad hebben, gefeliciteerd!!! Heel goed nieuws! Gelukkig komt jou echo ook steeds dichterbij anna!
Vorige week heb ik het op mijn werk verteld, heerlijk om er niet meer geheimzinnig over te hoeven doen. Ik voel me goed, wacht alleen nog wel een beetje op dat moment dat ik weer volop energie krijg... ben nog wel erg moe namelijk vooral einde van de middag, maar neem ik voor lief ook als dat zo blijft :).
 
Heerlijk hè sweetheart om het delen, ik merk zelf ook nu ik dat gedaan het dat het nog meer gast leven in je nieuwe wereld.

Ik ben op dit moment erg op zoek wat goede sport is waardoor ik niet teveel aan kom door al het extra eten. Ik dacht aan bikesteppen of skaten, maar dit raden mijn ouders af. Weten jullie een sport wat goed is in de zwangerschap en leuk is om alleen te doen?
 
Hoi Lotus,
aquasporten zijn erg goed tijdens je zwangerschap, maar daarvoor moet je dus wel betalen. Mountainbiken kan ook, maar als je daar de spullen niet voor hebt misschien een te grote investering. Skippyballen misschien? Of badmintonnen met een vriendin. Voor de rest kan ik alleen maar aan wandelen en fietsen denken ;)
 
Wauw, vandaag super mooie echo gehad, 12 weken en 5 dagen! En het ziet er allemaal heel goed uit! Ben helemaal opnieuw verliefd! Facebook: ik kom er aan ;-)
 
Geweldig Anna dat jij ook deze fijne ervaring heb mogen mee maken.

Ik heb er nu voor gekozen om te gaan zwemmen en wat meer te wandelen blijf je gezond in beweging.
 
Hoi meiden, ik ben inmiddels 15 weken zwanger. Als ik in bed lig of op de bank, dan voel ik onder in mijn buik iets hards...is dit de baby die daar ligt? Hebben andere van jullie dat ook?
 
Terug
Bovenaan