Goed om even van jullie te horen hoe het bij jullie gaat. Hier ook hetzelfde Lotus. Krijg nog een echo omdat de eerste voor de 10 weken was en dan moet je nog weer een echo. Ik heb voor 12 weken gekozen omdat je dan waarschijnlijk nog meer van je kleintje te zien krijgt en dat leek me wel leuk. Nu lijkt het alleen nog zo lang te duren....haha, geduld blijft moeilijk.
Sinds donderdag lig ik inmiddels plat. Flink beroerd en heb gister en vandaag gespuugd, bah. Inmiddels 1,5 afgevallen..... Als ik me maandag nog zo voel verloskundige maar even bellen, want dit is niks. En ik ken dit ook helemaal niet, was nooit misselijk. Mijn zus is er al van overtuigd dat het dan nu wel een meisje moet zijn. Nou ja, dat wachten we dan maar af ;-)
Sinds donderdag lig ik inmiddels plat. Flink beroerd en heb gister en vandaag gespuugd, bah. Inmiddels 1,5 afgevallen..... Als ik me maandag nog zo voel verloskundige maar even bellen, want dit is niks. En ik ken dit ook helemaal niet, was nooit misselijk. Mijn zus is er al van overtuigd dat het dan nu wel een meisje moet zijn. Nou ja, dat wachten we dan maar af ;-)