Kletsen....

De vorige keer had ik ook bijna geen klachten (maar toen eindigde het ook verkeerd)
En nu ben ik soms erg belabberd. Ben snel duizelig, als ik wat eet boer ik het op, soms ook maagzuur en ben erg moe.
Maar voor mijn eerste wonder wat ik op de wereld ga zetten heb ik dat over.

Hebben jullie ook zwangerschapsklachten? Ben nu bijna zes weken.

Ben nu 6 weken en heb af en toe wat dingetjes. Heb vanochtend staan schuren en ben nu helemaal dizzie. Al heb ik net wel flink gegeten. Zit trouwens al snel vol als ik ga eten, ook iets wat ik anders nooit heb. Ook ben ik af en toe wat misselijk. En zo nu en dan zijn mijn tepels heel pijnlijk. Maar er gaan ook dagen voorbij dat ik nauwelijks merk dat ik zwanger ben. Dus gaat wat op en neer..... En inderdaad, ik heb het er ook graag voor over! :)

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige. De eerste afspraak is op 22 januari. Dan krijg ik nog geen echo helaas.

Hebben jullie al aan iemand verteld dat je zwanger bent?

Ik heb nog steeds bijna geen klachten. Voel alleen af en toe wat krampjes, alsof ik ongesteld ga worden... Iemand die dat herkent?

Ik heb 19 januari mijn eerste gesprek en gelijk de echo.
Die krampjes heb ik ook gehad, alleen snel gingen de hormonen door mijn lijf gieren.
En heb nu van alles.

Zelf ben ik volgens internet de 26ste uitgerekend.

Hoi Flea, ik heb ook last van die menstruatiepijntjes.. Heb ik in m'n vorige zwangerschap ook veel last van gehad en dat is allemaal goed gegaan ;-) Dus maak je niet teveel zorgen!

Ik mag aankomende maandag (dan 6w1d) bellen naar de VK. Verwacht voorlopig nog geen echo.

Onze beide gezinnen en 2 vriendinnen weten van onze zwangerschap.

Ik ben af en toe misselijk, gevoelige borsten, zeer humeurig en weinig eetlust.

Spannend kaatje, ik kijk ook erg uit na de echo. Ben ook super benieuwd.

De moeheid heb ik ook, en continu als ik teveel inspanning heb duizeligheid.

Terug
Bovenaan