Kletsen!!

Vissen..

New member
Hoop hier leuk te kunnen kletsen met de december mama's in spe.
Dat het maar een top december mag worden!!

Ik ben de trotse moeder van 3 kids. Oudste is 4,5 jaar, dus een lekker druk gezin hebben we. Vind t spannend weer zwanger te zijn..
 
Ik hoop dat de anderen het hier kunnen vinden. Bij de oudste 2 vond ik het erg fijn, zo'n mamaclub. Oudste is net 4. Daarvoor 3 miskramen. De tweede is bijna 3 en we hebben er dit keer 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden. ( de eerste precies 2 jaar)

Blijft spannend. Elke keer weer.
 
Ik ben zwanger van nummer 2, heb samen met mijn vriend al een dochter van ruim 3,5. Bij ons was het de eerste keer direct raak en nu voor de tweede was het de tweede keer raak, mazzelaars die we zijn :). Op dit moment ben ik uitgerekend op 24 december, zou toch wel heel leuk zijn, een kerstavond kindje ;). Eerste afspraak bij de vk is 13 mei en de eerste echo pas 30 mei helaas. Kan niet wachten :)!!
 
Ik voeg me toe aan de mama december 2015 club! Vorige week positief getest en naar mijn berekening is 24 december de uitgerekende datum. Net als jij Jess. Jullie allemaal gefeliciteerd trouwens!

Dit is mijn 3e zwangerschap. De eerste eindigde in een missed abortion en bij de tweede kregen we ons zoontje. Hij is 1,5 jaar nu. Ben zo benieuwd hoe deze zwangerschap gaat!
 
Gefeliciteerd iedereen!
Hier vorige week bloedverlies gehad, ontzettend balen. Ken dit niet van mij goedverlopen zwangerschappen, dus dat hakte er wel even goed in. Verders voel ik me ook niet heel zwanger, maar merk wel wat aan de grote van mn buik. Moet dat maar positief zien dan.. :) En ik heb vaker trek, dus wat dat betreft zit t wel goed.
Wat fijn hier lekker van je af te kunnen schrijven..
 
Heb vrijdag ook bloedverlies gehad. Maar vandaag ook een goede echo. Ben wel een week minder ver. Maar gelukkig niet buitenbaarmoederlijk wat eigenlijk de verwachting was naar aanleiding van de eerste echo. Over 2 weken weer 1 en dan hopelijk een kloppend hartje. Heb 3 miskramen gehad en bij de jongens verloor ik ook best vaak bloed. Dus het zegt niet alles hoor Vissen.
 
Terug
Bovenaan