Kletsen!!

Hoi iedereen,

Ik sluit me graag aan bij jullie.
Zijn 23 december uitgerekend van ons 2de wondertje. Ben zo benieuwd hoe jullie alles beleven.

Groetjes danielle
 
Ja was echt wel opgelucht vissen. Maar zijn niet uit de gevarenzone natuurlijk. Mijn eerste miskraam was een tweeling met 7 weken. De tweede een missed abortion bij 6 weken, curettage bij 9 weken. En de derde bij 9 weken. Dus ik juich pas als ik leven voel. Hopelijk net zo snel als bij de jongens. Rond 14 weken.
 
Hier lichtbruine afscheiding. Dat heb ik bij mijn zoontje ook gehad, maar toch slaat de onzekerheid toe. Had vervolgens vanavond krampen, of het nu m'n baarmoeder of darmen waren.. geen idee. Zal blij zijn als het tijd is voor de eerste echo, maar dat duurt nog 2 weken.

Hopelijk gaat met jou alles goed supertje! Ik denk aan je.
 
Ik heb dinsdag weer een echo. Het bloedverlies is nog steeds niet veel. Meer rotzooi zeg maar. En de krampen zijn weer minder. Heb ook wel ontzettend last van mijn darmen. Constipatie heb ik geen last van. Het tegenovergestelde. Ik heb ook voor de rest geen zwangerschapskwaaltjes. Behalve die borsten. Man man man. Heb nu al 2 weken een grotere cup aan. En moe. Maar had bij de jongens ook nergens last van.

Hoe is het bij jou vissen? Bij eenmalig gebleven?

Fingers crossed dames. Hoop dat we over een paar weken allemaal een goede echo hebben gehad.
 
Was inderdaad eenmalig. Even afwachten nog dus..
Van de week even in de tuin bezig geweest, heb meteen goed last van mn onderrug. Echt niet grappig..
 
Terug
Bovenaan