Kletsen!!

Wat vervelend supertje. Je zal vast blij zijn als het dinsdag is. Wij hebben 18 mei pas de eerste echo.
Kan niet wachten hihihi

Heb ook zon last van mijn borsten en mijn buik is ook veel gevoeliger. Met onze eerste had ik dat veel minder.
Nou moet ik ook zeggen dat ik tijdens die zwangerschap nergens last van heb gehad dus elk pijntje wat ik nu voel valt al op.

Hoe voelen jullie je?

 
Helaas veel bloedverlies en grote stolsels vanmorgen. Echo vanmiddag gehad. Hartje klopt nog, maar het ontwikkelt niet goed. Ik ga jullie verlaten hier. Fijne zwangerschap en mooie wolken van baby's toegewenst allemaal.
 
Wat heftig supertje! Wil je heel veel sterkte wensen, wat verdrietig dat deze, zo gewenste zwangerschap, zo moet aflopen. Ik denk aan je, liefs.
 
hoi allemaal,

heftig supertje...heel veel sterkte.

iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!

ik ben zelf zwanger van mijn 5de kindje. voor mijn vriend is het zijn eerste kindje. onverwacht maar wel erg welkom. Volgens mijn eigen berekening ben ik 26 december uitgeteld. aanstaande donderdag krijg ik mijn eerste echo, dan weten we echt hoe ver we zijn.

ik vind het wel allemaal erg spannend. de andere 4 maakte ik me niet zo druk overal over. ik was toen ook nog een stuk jonger :). nu vind ik het vooral spannend omdat er meer controles nodig zijn en dat ik niet zo goed meer weet hoe het toen allemaal ook al weer was.

wel erg leuk zo'n forum om met "lotgenoten"te kletsen.

groetjes nadia
 
Kleine update van hier. Woensdag ook hevig bloedverlies. Weer een echo gehad. Hartje klopte nog steeds. Donderdag vrijdag zaterdag, helder bloedverlies zonder stolsels. En lang niet zoveel als dinsdag en woensdag. We wachten maar weer verder af.
 
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Ik hoop dat ik hier mag aanhaken. Ik ben ongeveer 7 á 8 weken zwanger en ik denk dat ik ergens begin januari ben uitgerekend, maar het kan ook langer of korter zijn. 1 juni hebben we de 1e afspraak bij de verloskundige met de 1e echo en dan weten we meer. Ik vind het allemaal heel erg spannend want dit is ons eerste kindje samen. Ik ben al wel stiefmoeder van een hele stoere jongen van bijna 5 jaar Floyd. Tot nu toe ben ik regelmatig misselijk, maar hoef ik gelukkig niet over te geven. Gevoelige en grotere borsten en regelmatig moe. Dus tot nu toe valt het me 100% mee.
Hebben jullie al symptomen? Ik ben ook begonnen met het smeren van Weleda zwangerschapsolie om de huid een beetje soepel te houden. Welke olie gebruiken jullie?

Supertje wat moet jij in spanning zitten, verschrikkelijk. Ik duim voor jou en je babytje dat het allemaal toch wel goed gaat.

Liefs Judith
 
Zondag op maandagnacht heeft de miskraam doorgezet en heb gisteren nog een curettage gehad ivm het hevige bloedverlies. Ik ga jullie definitief verlaten. Ik wens jullie al goeds toe.
 
Terug
Bovenaan