Kletsen!!

Wat heftig zeg, een miskraam. Sterkte (als je dit nog leest). Gisteren een verhaaltje geschreven bij het forum 'uitgerekend december 2015', maar zag dat jullie hier naartoe waren verhuisd, dus bij deze nog een keer. Ik wil me graag even voorstellen: ik ben 31 en nu zwanger van de 1e, ben nu 12w2d, dus ben uit de gevarenzone. Ik ben uitgerekend voor 1 december. Toch blijft het spannend,  vind ik. Want nu voel ik nog niks bewegen en ook minder misselijk enzo. Merk het wel aan een groeiend buikje en aan mijn eetlust. Dus daar houden we ons maar aan vast. Nu nog weer 3 weken wachten tot de volgende controle (de eerste echo had ik vorige week, dus met 11 weken en mocht gelijk 4 weken wegblijven). Geniet allemaal van de zwangerschap, voor zover dit mogelijk is!
 
Welkom Nadia, Judith en Dingena!! Gefeliciteerd!
Gisteren had ik mn eerste afspraak bij de VK, ben 9 weken denk ik en heb t hartje gehoord! Volgende week termijn echo, spannend..
 
Dank je Vissen. Wat fijn dat jullie de eerste echo al hebben gehad. Alles was goed? Ik moet nog tot 1 juni wachten. Ik ben echt zo ongeduldig :D

Ik heb vandaag de 1e positiebroeken gehaald want ik groei als kool. Vriendinnen zeggen ook al je kunt het echt niet meer verbergen. Hebben jullie dat ook? Normaal groei je toch pas als je wat verder heen bent?
 
Zal hier ook niet meer lang duren hoor, dan trek ik ook mn positiebroeken uit de kast.

Gisteren de termijnecho gehad, kreeg een week kado, ben nu al goed 11 weken.

Hoop dat jullie ook allemaal goede echo's hebben/krijgen!
 
hallo allemaal! toch wel leuk om op een forum dingen te kunnen delen.

wij zijn 24 dec uitgerekend. de eerste echo met 9 wkn gehad en alles zag er goed uit. volgende week de combinatie test, spannend! we wilde het toch wel graag weten, gewoon voor het geval dat en meer ook niet. en stiekum vind ik het ook wel leuk om de kleine even te zien. het is de eerste voor ons en zelf heb ik alleen wat last van moeheid en meer niet. ik mag in mn handjes knijpen, maar soms is dat ook wel eens frustrerend dat ik denk gaat alles wel goed?!?
 
Hoi allemaal,

Van harte met jullie zwangerschappen! Mag ik aansluiten? Ik ben (vooralsnog) 30 december uitgerekend. 9 weken en 6 dagen zwanger vandaag, daar wij zelf 7 weken en een paar dagen hadden berekend.

Gisteren had ik mijn eerste echo, omdat ik dus 7 weken en een paar dagen zou zijn... Dat kwam door miskraam met 8 weken eind 2014. Tijdens de echo gisteren kwamen we er dus achter dat ik al 9,5 week op weg ben...

Ik vind het maar wat spannend allemaal.
 
Hallo allemaal,

T is wel erg rustig hier. Even wat aan doen! Ik ben inmiddels 21w3d zwanger. Vorige week 20w echo gehad en het zag er allemaal goed uit. We hebben ervoor gekozen het geslacht niet te weten, dus dat blijft een verrassing :) Tot nog toe weinig last van kwaaltjes, moet wel opletten dat ik niet teveel doe, omdat ik genoeg energie heb. De kleine beweegt er lustig op los (voel het al vanaf 17 weken) en de bewegingen worden steeds krachtiger. Mijn man kan niet wachten totdat hij het ook kan voelen :)

Hoe is het met jullie?



Groetjes,

Dingena
 
Terug
Bovenaan