Kletsmaatjes gezocht

Ja dat hoop ik ook. Vanaf morgen moet ik starten met Clomid dus ik ben heel benieuwd. Wanneer is jullie nod?
<p style="text-align: left;">Skybles - ik las dat die van jou 7 januari is dus dat is al heel snel. Zal zeker voor je duimen? Voel je al iets aankomen, menstruatie of zwangerschap?</p>
<p style="text-align: left;">Ann - heb jij al een test gedaan?</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>

Nog 3 dagen tot NOD en ben mijzelf weer lekker gek aan het maken! Heb al een week gevoelige borsten en zelfs mijn bikini  en bh's zitten strak. Heb ook een blaasontsteking (niet getest maar weet het bijna zeker) en sinds 4 dagen onwijs levendige dromen.... als ik wat zou moeten voelen, dan zou dit het zijn denk ik

maaaaar, toch maar voor de zekerheid een early test gedaan en die was echt wit. Mijn gevoel zegt ook dat het niet kan, maar ja mijn hoofd laat mij toch wel twijfelen.

plus sinds 2 maand aan de foliumzuur en ik merk ook dat daardoor ik wat extremere ongesteldheidsklachten krijg. Ik vermoed dat het daaraan ligt, maar ja, wie weet.... zucht... echt niks aan dit!!!!

Spannend voor jou Skybles! Dat de test wit was zegt nog niks hoor. Het is tenslotte voor je nod en sommige testen pas ver na hun nod positief. Dus wacht het nog even af want je nod is pas zaterdag toch? En als het niet is gelukt maandag je gesprek met de arts. Hoop dat je daar dan wat meer duidelijkheid krijgt. Maar nog beter als je gewoon positief test natuurlijk zaterdag!

Helaas ongesteld geworden, maar vind het ook wel weer prima. Baal er wel van dat mijn lichaam de laatste 4 maanden zo heftog reageerd steeds, daardoor krijg ik namelijk steeds stiekem hoop en zit ik in zo'n emotionele rollercoaster.

Hoe gaat het met de rest??

Pff balen Skybles. Maandag heb je het gesprek in het ziekenhuis toch?

Met mij gaat het wel goed. Zit nu op dag 5 van m'n cyclus dus ben net van m'n menstruatie af en gestart met de Clomid. Tot nu toe nog weinig bijwerkingen dus het valt me nog mee, maar dat kan natuurlijk nog komen.

Hier ook bijna niemand waar ik over zwanger worden kan praten. Soms frusterend, want je wilt het gevoel en ervaringen met iemand delen.

Wij zijn vanaf juni gestopt met de pil en nog steeds geen zwangerschap. Overal zie ik baby's, en weer nieuwe zwangeren stellen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar soms beetje frusterend.

"Het komt we goed" kan ik mezelf niet meer vertellen. Soms onzeker aan het worden of er een probleem met ons is? Erg vervelend, maar ook wij zullen hier door moeten met 'klussen'

Wat fijn zonnetje! Dat is toch weer een mooie stap in de goede richting :)

welkom alicia :) jammer dat het nog niet is gelukt. Maar het komt heus vast wel goed hoor ;) Ben je wel regelmatig ongesteld?

wij zitten iid maandag in het zkh. Ben er helemaal klaar voor om de boel eens te gaan aanpakken zeg maar. Als ze mij vertellen dat het wel gaat lukken maar met geduld vind ik het ook prima hoor. Een kindje is welkom maar mag ook best over 2 jaar pas. Als we maar zeker weten dat het inderdaad 'goed komt'.

Skybles: regelmatig ongesteld, dat gelukkig dan weer wel. Cyclus van 28/29 dagen

Terug
Bovenaan