Kletsmaatjes gezocht

Ann-  wat spannend! Ga je voor oud en nieuw nog testen?

Zon- fijn dat de bijwerkingen je gespaard zijn, nu afwachten! Hopelijk krijg je meer grip op je lichaam en kan je wat gerichter "klussen". Ben wel een beetje jaloers op je sushi en soof 2!

Lullaby- welkom! Gek genoeg voelde ik het ook echt waanzinnig vroeg! Teste dan ook echt al met 6 dagen voor NOD positief.. 19/12 .. dacht ook dat ik mezelf gek aan het maken was (begrijp me goed, dat is altijd mogelijk).

:D

Hoe voel jij je plu? Voor jou geen alcohol morgen haha. Maar dat is het allemaal waard toch.

Ik heb net mijn laatste pilletje genomen, als ik op schema loop dan moet ik maandag ongesteld worden. Maar het kan natuurlijk ook zondag of dinsdag zijn. Maar rond maandag in ieder geval. Hoop zo dat ik het gelijk word dan kan ik ook positief het nieuwe jaar beginnen. Voor mij morgen avondje sowieso een wijntje om dit jaar af te sluiten. Helaas nog niet zwanger maar buiten dat was het een goed jaar.

He Zon, hier alles goed! Voel me gelukkig niet vervelend. Hopelijk voor jou een goede start van 2017.

Drankjes laten staan is niet moeilijk voor me, ben toch geen stevige drinker. Nu vooral focussen op de eerste 3maanden. Volgens de berekening tot 17 februari m'n eerste trimester. Klinkt als een lange tijd om zonder al te veel zorgen te overbruggen. Probeer er niet teveel over na te denken en het elke dag te nemen zoals het is, en dat is heel goed.

Heb al wel een klein bolletje onder m'n navel en twijfel of ik idd nu 5weken ben of toch niet 8.. we zullen het zien. Kan pas maandag naar de HA.

@plu Ik probeer er niet teveel op te hopen! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan!

@ zonnetje geniet van je wijntje!!

@ Annvas heb je al een test gedaan?

Fijne jaarwisseling allemaal!

Mijn NOD is 7 januari. Moet 9 januari naar het zkh voor intake.

wel steeds gevoelige borsten maar daar heb ik wel vaker last van. Na alle alcohol kan ik mij sowieso niet voorstellen dat daar iets goeds uit komt haha. Maar daar had ik mij deze ronde ook niet op ingesteld.

accupunctuur doet trouwens echt niet zeer hoor. Zelfs de naaldjes voel je niet hoor.

Ann super spannend! Zonnetje ook trouwens.

gelukkig en gezond nieuw jaar allemaal met veel verassingen!!

Ik ben net ongesteld geworden, nooit gedacht dat je daar zo blij mee kan zijn haha.

Fijn zonnetje! Goed begin van t nieuwe jaar! Hopelijk gaat het je ook snel een positieve test brengen!

Terug
Bovenaan