Kletsmaatjes gezocht

Hallo allemaal!

Leuk forum dit! Voor mij is dit de 1ste ronde (wel al een tijd gestopt met pil) heb normaal een regelmatige cyclus. Maar nu duidelijk me eisprong eerder gevoelt. Sindsdien regelmatig misselijk/weeig gevoel en af en toe steken in linker onderbuik waar ik eerder ook eisprong voelde.Lijkt mij veel te vroeg om iets te voelen. Iemand hier ook ervaring mee?

Ik hoop dat jullie allemaal snel positieve testen hebben! Spannend!

<p style="text-align: left;">Skybles - het is helemaal niet meer wennen! Haha lijkt nu alsof het altijd zo geweest is.. posi test was nog maar 1week geleden! Hahaha</p>
<p style="text-align: left;">vrijdag naar de HA</p>
<p style="text-align: left;">hoe gaat het bij jullie dames?</p>

Welkom lullaby

vandaag naar de acupunctuur geweest. Lag ik daar dan hoor met naalden in mijn buik aan de stroom. Wist ik veel dat ze die naaldjes ook nog aan de stroom zetten!!

Wie weet helpt het!

succes mag bij de ha zonnetje!!

Dankjewel! Was dat niet pijnlijk skybles? Spannend zonnetje hoop echt voor je dat het nu wel op gang komt! Zijn er meer mensen met hun nod rond 9 januari?

Ja ik hoop het ook zo. Morgen de laatste dag dat ik de pilletjes moet slikken en de echte bijwerkingen zijn me gelukkig bespaard gebleven. Ik hou alleen wat vocht vast bij mijn voeten, maar niks ernstigs.

Skybles - Wanneer heb jij je afspraak in het ziekenhuis?

Lullaby - Voor jou duurt het nog even tot je kan testen. Hou je het nog een beetje vol of denk je aan niks anders haha

Ja is inderdaad lang wachten! Ik denk er wel veel aan, ook omdat ik steeds zo misselijk ben. Denk van alles te voelen haha vervelend! Maar ja zit niks anders op dan wachten he!

Voor jou al helemaal spannend zonnetje. Hopelijk hebben die pillen goed hun werk gedaan! Hou ons maar op de hoogte!

<p style="text-align: left;">Morgen NOD</p>
<p style="text-align: left;">Ben eens benieuwd....</p>

Spannend Ann. Ga je vandaag ook meteen testen? Ik zal voor je duimen!!

Terug
Bovenaan