Kletsmaatjes gezocht

Of ik ga ongesteld worden 10 daagjes te vroeg of wij gaan gelukkig zijn...

Misselijk,bandenpijn: vooral rechts,lage rugpijn,gevoelig als ik ga plassen ...

Hoop natuurlijk op de bijschap maar ga niet te erg men zinnen erop zetten

Lollig, ik weet ook niet goed hoe ik het uit moet leggen .. het is echt het "plopje" geluid maar uiteraard kan je het niet horen, het voeld zoals het "plopje" klinkt?! Beter?!

ik zou ook niet elke dag kunnen testen, puur omdat ik dat denk (je kan toch niet alles onder controle hebben) moeder natuur zal d'r werk moeten doen & het is nu veel t vroeg voor mij dergelijk serieuze stoppen te nemen. Het omheen geklus en hopen, hopen, symptoom Google hoor er in het beginnen beetje bij..

AnnV even volhouden.. :)

Tis zo stil hIer. Ben zo aan het afwachten tot dat ik kan testen hè. ...pff...

Vandaag ben ik gestart met de primolut. Las wel op de bijsluiter dat je er best een beetje last van kan krijgen en dat de bijwerkingen die je kan krijgen wel naar zijn. Vandaag de eerste 3 pilletjes genomen en tot nu toe nog nergens last van maar dat kan natuurlijk nog komen aangezien ik het nog 9 dagen moet nemen. Moet zeggen dat ik er nu wel positief in zit en dat ik het nu gewoon op me af laat komen. Hoop dat alles een beetje gaat zoals de gynaecoloog gister zei.

Ann - Hoop voor jou echt dat het positief is en dat je niet ongesteld gaat worden met de feestdagen. Dat zou wel een beetje naar zijn toch?

Skybles - Ik hoor wisselende verhalen over ovulatietesten. Ik wil zelf voor deze maand die van clearblue halen. Die is wel duur maar die geeft je dus 4 vruchtbare dagen. Eens kijken of dat wat duidelijkheid geeft. Maar zo ver is het nog niet eerst maar eens ongesteld worden.

@zonnetje90 ja zou echt naar zijn zekerk omdat ik zo een raar gevoel heb in mijn buik,een gespannen buik en af en toe steken,een misselijk gevoel als ik gegeten heb. Heb sinds lang namiddag een powennapke gedaan omdat ik zo moe was....Kan mij dat toch allemaal samen niet inbeelden of wel????

@plu denk dat ik weet wat je wil zeggen met het plopje geluid,alsof er even een ontspannen gevoel of hoe moet ik het uitleggen.

@zonnetjes, wat fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt.Kan mij ook voorstellen dat het wat rust geeft nu je het wat naast je neer kan leggen! Spannend allemaal

@ann, waarom toch niet een early test halen? Als hij negatief is weet je dat je nog een week moet wachten, als ie pos is jeeh...  maar kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Etos heeft ze voor 6 euro ofzo.

@plu, nu wil ik ook een plopje! Klinkt vet handig en scheelt testen!

@skybles mss morgen wel eens doen hè. &een testje meer of minder kan er wel af

Haha ja hoor. Het is een dure hobby maar anders maak ik mijzelf zo gek. Dan heb ik uit weer even zekerheid dat ik NU nog even niet pos test...

Terug
Bovenaan