Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Nee stress heb ik niet gehad eigenlijk , een test heb ik nog niet gedaan omdat ik er wel vanuit ging dat de ongesteldheid langer opzich zou laten wachten vandaag dag 31 vanaf 13 september gezien. Ik wacht nog even een week met testen, hoop dat het de innesteling is maar ga er niet van uit kan het ook niet tegenvallen

Had net meer rood bloed verlies , ik denk dat ik ongesteld ben geworden het is nog niet veel maar zal nu wel door breken , op naar ronde 2 , het is jammer maar ben wel blij dat na 15 jaar pilgebruik mijn cyclus nu opgang komt :)

Hoi koekie, mijn cyclus begon altijd met eerst wat bruinverlies. Pas na een paar dagen zette het door. Maar ik heb ook roze slijmverlies en bruinverlies gehad toen ik zwanger bleek. Dus er is geen peil op te trekken. Spannende tijden voor je! Symptomen net voor je menstruatie lijken vaak ook veel op zwangerschapssymptomen. Succes!!

Welkom jdw en veel succes.

Hoi Nonna , je maakt het wel spannend voor me ;) ik was er wel van overtuigd nu dat het mijn eerste (echte) ongesteldheid is doorgebroken , ik heb nu wel meer bloedverlies zoals mijn pil ongesteldheid ook altijd was. Mocht het toch de innesteling zijn kom ik daar binnenkort wel achter en is het helemaal een kadootje :)

Hihihi ja het is gewoon ook heel spannend! Ik had niet veel bloedverlies hoor. Als het te vergelijken is met je pilbloeding zal het waarschijnlijk je menstruatie zijn. Veel succes!!

Ja dat denk ik ook wel , maar nu kan ik gelukkig wel uitrekenen wanneer mijn eisprong is daar ben ik al erg blij om :) hopelijk is het daarna raak , ik wacht rustig af !

Bij mij begint het ook altijd met wat oud bloed en rozig voordat ik echt ongesteld wordt. Als het nu helder is en meer dan is dit de eerste dag van je cyclus. Het verliezen van "troep" telt nog niet mee. Succes de volgende ronde.

Oke dankjewel supertje , dan ga ik van vandaag uit dan zou het 31 dagen zijn vanaf mijn vorige (pil)ongesteldheid

Terug
Bovenaan