Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jeetje wat gaat alles snel zeg.
@jdw jammer zeg.
@vitanova ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine en dat je kan genieten van je eerste echo.
@MissM en @Annemarie31 fijn dat de 20 weken echo goed was. Ik kijk er ook erg naar uit.
Hier net mijn eerste kilo aangekomen. Nu 11 weken en 5 dagen. Morgen mijn 12 weken echo. Voel nog geen buikje, maar kijk er erg naar uit. Klink misschien raar maar ja...
Zal hem op het eind wel minder leuk vinden haha..
Vind het wel spannend voor morgen. De kleine nu al vier weken niet meer gezien. Kijk er echt naar uit! Hopelijk veel veranderd en gegroeid. Schijnt 1 van de mooiste echo's te zijn als ik mijn collega's mag geloven. Ik ben benieuwd hoor
Sorry @MissM,..ik was helemaal vergeten dat jij net als @annemarie31de 20 wk echo had... Ik ben super blij voor jullie dat alles goed was!!!!
Hoe laat ben jij vandaag aan de beurt voor je 12 wk echo, @lalaya? Hopelijk mag je weer mooie beelden zien en is alles goed. Bij 12 wk is het echt een ieniemini mensje;-)
Ik voel me goed, ik ben alleen wat eerder moe en heb een beetje (lage) rugpijn. Ik ben thuis heb ff een regeldagje. De loodgieter is net al langs geweest en strax komt de Moeders voor Moeders instructrice langs