Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Dankje Vitanova en Annemarie , ik ga proberen te wachten tot het weekend met testen aangezien mijn cyclus nog niet regelmatig is na 1 pilongesteldheid en 1 gewone ongesteldheid , ik moet van woensdag t/m zaterdag werken (genoeg afleiding) dus dan kan ik zondag samen met mijn vriend testen met ochtendurine schijnt beter te zijn toch ?!

Ochtendurine is idd wel handig maar hoeft niet perse tegenwoordig :)
Spannend!

Zeker spannend! Maar toch ga ik er nog wel vanuit dat ik ongesteld word of dat de test negatief aangeeft. Al hoop je op positief maar dat zou te mooi om waar te zijn na 2 maanden al

Je weet maar nooit. Het kan ook zomaar wel zo zijn. Het vervelende is dat je ineens van alles voelt. Waar je vroeger misschien niet eens op lette. Succes met afwachten nog!

Ja dat is waar wat je zegt je gaat overal op letten. Wat me opvalt is mijn borsten lullig gezegd maar heb nooit gevoel in mijn borsten en nu als ik er op druk of aanraak voel ik ze dus dat vind ik wel vreemd maar kan goed zijn dat dit nu wel een mentruatieklacht is geworden bij mij kan ook natuurlijk.

Ja het is voor sommige mensen te mooi om waar te zijn toch kan het heb ik gezien hahaha
Wel fijn dat het ook zo kan denk ik dan daar word ik blij van :)
Ligt eraan wie natuurlijk er zijn momenten in mijn vriendenkring geweest waarvan ik dacht jezus...
Maar hier heb ik dat nooit gehad en is het een fijn idee dat er nog vrouwen zijn waar alles gewoon naar behoren werkt

We zullen het zondag horen wat betreft die tekenen moet ik het eens zijn met supertje want ij geloof dak al 4,5 jaar zwanger zou zijn geweest als ik ze allemaal had benoemd hahahah

Liefss

Haha ja dat is waar het kan altijd tot nu toe nog niet ongesteld dus kan nog alle kanten op. Ik heb echt respect voor jou dat je zo lang hoop hebt gehouden dat je uiteindelijk toch nog zwanger zou worden echt super goed! En het mooie natuurlijk dat het is gelukt!

Liefs

Spannend koekie. Zal hard duimen

@sollune ik heb dat minder kunnen eten vanaf 10 weken. Kan echt maar kleine portie en moet verplicht door eten. Heb na 2 happen al genoeg. Nu 0,5kg aangekomen. Zit er soms wel mee, maar heel erg vind ik het niet. Moest nog 6kg afvallen :)

Verder gaat het hier zijn gangetje. 14,5 week alweer. Gaat hard. Niet of nauwelijks misselijk. Iets meer energie.
Geen buikje, wel verdenking op een verdikking net boven mijn schaambeen. Helemaal trots op. Midden december de afspraak voor de 20 weken echo.

Terug
Bovenaan