Koekie, ik had de eerste weken ook helemaal geen klachten. Was alleen na een aantal weken wat meer moe. Dus geen zorgen! Je kan ook zwanger zijn en je goed voelen
Hier ook erg verkouden. Ik hoest al wel 1,5 week, verkouden, zere keel, gatver!! Niks aan zeg. Toch maar eens aan de hoestdrank en keelpastilles (ja dames, allemaal toegestane) en heb het idee dat dat wel helpt. Wordt `s ochtends met een minder pijnlijke keel wakker. Heb ook m`n bed wat verhoogd aan het hoofdeind zodat ik iets meer lucht heb.
Morgen alweer 19 weken. Tsjonge, wat gaat de tijd snel zeg! Vrijdag naar de vk om hartje te luisteren en volgende week woensdag 20wk echo. Slapen wordt al wel lastiger. Op m`n rug liggen is echt niet fijn meer. Nu al helemaal niet doordat ik zo verkouden ben. Krijg dan weinig lucht. Op m`n buik is ook al een hele poos geen optie meer, maar kan het nu prima vinden met m`n voedingskussen in bed haha!
Lalaya, die trillende spiertjes heb ik ook wel eens gehad. Daar wordt natuurlijk flink aan getrokken doordat alles zo hard aan het groeien is. De eerste keer dat ik m`n kindje echt voelde, wist ik meteen dat dat het gevoel was. Het leek wel alsof ik werd gekriebeld aan de binnenkant van m`n buik. Zo`n heerlijk bijzonder gevoel is dat. Hij (ja, het is een jongetje) laat zich meestal even flink horen na het avondeten. Drukke dag gewerkt, gegeten en dan even rust op de bank en hij komt tot leven
Rjamm, kun je `t lange wachten nog aan? Die 2 weken na je eisprong lijken wel jaren te duren, vreselijk!