Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Nee precies het zijn ook allemaal spannende tijden ik denk de hele zwangerschap , ja en die 20 weken echo is natuurlijk helemaal spannend omdat ze dan alles goed kunnen zien en ook of het een jongetje of meisje word (wij willen dit niet weten van te voren)
Ja klopt je leest de raarste dingen over een miskraam enzo daar wil ik niks over lezen , je moet gewoon van het goede uitgaan anders maak je jezelf helemaal gek.

Xx

hey jullie ook al zo verkouden?! ik heb anderhalve week lopen snotteren en kuchen. Hopelijk is t nu over.
Ik denk dat t inderdaad de hele rit spannend blijft maar ik zal blij zijn als het half dec is en het eerste trimester erop zit! Ik hoef niet te spugen maar ben wel de hele dag licht misselijk en tja, dat gespannen gevoel in mijn buik :)
Mijn man en ik moeten nu maar eens gaan nadenken of we strax wel/ geen prenatale tests willen.

Jaaa snotverkouden!! Ik word er lijp van 1 voordeel ik proef niks en heb geen eetlust... althans weinig... ik heb nu maar ff 2 paracetamols gepakt zodat eventuele aanleidingen naar een griep meteen onderdrukt zijn...Ik wilde zo graag lekker aan school werken :-(
Waarom ben ik zo'n doos die lekker maandag en dinsdag ziek gaat werken en de dag dat ze vrij is nog zieker is en niks kan grrrr!!

@koekie komt allemaal goed jow! We denken maar zo het gaat vaker goed dan dat het mis gaat...

@vitanova half december is al.behoorlijk innde buurt schat hahaha ik krijg daar stress van als ik denk wat ik allemaal voor school nog moet *zucht*

Relaxedddd en hopen dat ik dit weekend dingen in kan halen zodat ik toch nog productief ben geweest :)

oh @annemarie31 toch,...foei!!! ff beter op jezelf passen hoor! Beterschap en hopelijk krijg je inderdaad in het weekend nog wat gedaan.

He bah wat vervelend die snotneuzen en niet fit zijn!! beterschap!! Gelukkig net weer gehad vorige week een dagje gedate met de wc:(
Annemarie31 hoe gaatjes met je opleiding? Ook laatste deel? Trek je het een beetje?

Liefs

Ow ik denk iets gevoeld te hebben!!!!
Is wel vroeg, maar voelde een paar keer een trillend spiertje leek wel net onder mijn schaambeen. Soort kriebel....en weer niet. Tot drie keer toe!
Zou het echt?!
Verder erg rommelende darmen. Ook zeer en winden pffff.. en veel hoesten en beetje verkouden.

@vitanova79 ik heb die misselijkheid kunnen drukken door elke twee uur iets te eten. Ook al was het een kale cracker. Ging voor mij erg goed ondanks dat de misselijkheid er soms toch door kwam.

@koekie spannend nu dat wachten. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Voor mij was het ook pas een bevestiging dat ik echt zwanger was toe ik het met eigen ogen zag.

@annemarie31 let inderdaad op jezelf en die kleine!

Ik heb vandaag gebeld met de verloskundepraktijk en 4 december heb ik mijn eerste afspraak , dan gaan we ook een echo doen :) vond het allemaal erg spannend om te bellen en de onzekerheid sloeg vanmiddag ineens toe omdat ik zo weinig kwaaltjes heb ben ik wel echt zwanger dus voor mijn eigen gevoel nog een keer een test gedaan vanavond en natuurlijk dik positief !

Vervelend Vitanova dat je vaak misselijk bent
Annemarie rustig aan en denk goed aan jezelf lekker uitzieken

Lalaya wat super bijzonder dat je iets hebt gevoeld :)

Liefs

Koekie, ik had de eerste weken ook helemaal geen klachten. Was alleen na een aantal weken wat meer moe. Dus geen zorgen! Je kan ook zwanger zijn en je goed voelen :)
Hier ook erg verkouden. Ik hoest al wel 1,5 week, verkouden, zere keel, gatver!! Niks aan zeg. Toch maar eens aan de hoestdrank en keelpastilles (ja dames, allemaal toegestane) en heb het idee dat dat wel helpt. Wordt `s ochtends met een minder pijnlijke keel wakker. Heb ook m`n bed wat verhoogd aan het hoofdeind zodat ik iets meer lucht heb.
Morgen alweer 19 weken. Tsjonge, wat gaat de tijd snel zeg! Vrijdag naar de vk om hartje te luisteren en volgende week woensdag 20wk echo. Slapen wordt al wel lastiger. Op m`n rug liggen is echt niet fijn meer. Nu al helemaal niet doordat ik zo verkouden ben. Krijg dan weinig lucht. Op m`n buik is ook al een hele poos geen optie meer, maar kan het nu prima vinden met m`n voedingskussen in bed haha!
Lalaya, die trillende spiertjes heb ik ook wel eens gehad. Daar wordt natuurlijk flink aan getrokken doordat alles zo hard aan het groeien is. De eerste keer dat ik m`n kindje echt voelde, wist ik meteen dat dat het gevoel was. Het leek wel alsof ik werd gekriebeld aan de binnenkant van m`n buik. Zo`n heerlijk bijzonder gevoel is dat. Hij (ja, het is een jongetje) laat zich meestal even flink horen na het avondeten. Drukke dag gewerkt, gegeten en dan even rust op de bank en hij komt tot leven :)
Rjamm, kun je `t lange wachten nog aan? Die 2 weken na je eisprong lijken wel jaren te duren, vreselijk!

Terug
Bovenaan