Koekie
Ik kan alleen mijn eigen ervaring vertellen...toen ik de miskraam gehad had werd ik ook vrij snel weer 'ongesteld' ruim een half jaar lang is die cyclus ontregelt geweest...en toen werd ik zwanger...
Dus het kan heel goed wat er nu gebeurd! Ik dacht ook ik ben vast vruchtbaar na die miskraam, maar het is vaak maar een klein percentage die meteen erna opnieuw zwanger wordt. Dus mijn tip zou zijn ga van het 'ergste' uit en dan kan het alleen maar meevallen! Ik zou ook ovulatietesten gebruiken die vond ik van de kruidvat het fijnst.
Nu heb ik pcos en dan kunnen die dingen wel eens gek doen maar zover ik dingen van jouw gelezen heb denk ik dat jij geen gekke dingen hebt en dan zijn ovulatietesten een mooi aanknopingspunt om beter inzicht te krijgen in je eisprong en om zo nog makkelijker zwanger te worden :-D
Komt vast allemaal goed, ik begrijp dat je nu hier de balen van hebt...je vertrouwen is toch enigszins beschadigd... in je eigen lijf wel te verstaan..ook nu deze niet lijkt mee te werken wakkert dat gevoel nog even extra aan...blijf positief en laat het over je heen komen, mocht je toch nog vragen hebben zou ik eens bij de huisarts aankloppen die kan als het goed is meer dingen vertellen (helaas niet iedere huisarts ik hoop die van jouw wel)
Hopelijk heb je iets hieraan!!
Liefss
Ps. @vitanova
Ha lieverd! Hoe gaat het met je?? Ik lees regelmatig mee in jullie mamaclub dus ik hou je bij hoor!! Hihi xxxxx