Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Meiden ik leef met jullie mee. Ik weet ook hoe het iedere maand weer spannend is.
Deze keer was ik vier dagen over tijd. Ik had er niet op gerekend en kon alleen hopen. Maar die hoop was snel weer over. Gewoon weer mijn menstruatie gekregen.
Ik ben er nu echt niet meer de hele dag mee bezig. Maar dat was ik wel.
Mijn vraag blijft kan ik zwanger worden. Tijd voor de medische molen denk ik. Zeg ik nu makkelijk maar vind het echt erg moeilijk die stap te nemen.

Hey rjamm!
Balen hoor ik dacht echt deze keer dat het zo was...die medische molen is een stap dat weet ik...maar ik denk dat je straks denkt had ik het maar eerder gedaan.
Zolang je maar goed erover kan praten met je partner en eventueel anderen komt dat allemaal wel goed :)

En sowieso zal ik je proberen te ondersteunen waar ik kan!!

Liefss

Hè ja, wat ontzettend balen voor jullie....heftig hoor na 4 dg overtijd toch weer die teleurstelling te moeten meemaken...:-( hopelijk hebben jullie ondanks de onzekerheid wel genoten van jullie samenzijn.
Je hoeft t natuurlijk niet te zeggen, mr ik vroeg me af: Is je man nu ook toe aan de volgende stap of schroomt hij nog dat pad te kiezen?
Hoe dan ook ik wens je goede nieuwe moed en succes!!! Knuffel voor jou.

Annemarie hoe is t nu met jou, meis? Gaat hard nu (of juist niet?)! Lijkt me bijzonder om je vent ook zo 'onder invloed' te zien!;-) ik zie nu mijn buik ineens hard gaat groeien dat t voor die van mij wéér (net als met elke echo) wat 'tastbaarder' wordt. Hoe gaat t met jou en je suiker? Mis je je werk? Jouw afdeling mist je vast al!

Hey vitanova!
Het gaat best goed lieverd :)
De suikers zijn aardig onder controle, soms niet dan voel je jezelf wel ff beroerd maar dat is nog te doen...
Wat betreft die buik mijn god die schiet nu de pan uit! Ik kan me voorstellen dat het voor jouw nu ook steeds meer tastbaarder wordt :-D
Bekken doen nu wel gruwelijk pijn ik kan amper op en neer dus veel rusten...ik heb helaas niet zo'n fijne bank dus ook daar lig ik niet lekker op en dan heb ik weinig keuze dan op de eetkamer stoelen te planten en te typen voor school...
Moet mezelf wel ertoe zetten want echt zin heb ik niet en ben slecht geconcentreerd...

Het is zeker bijzonder om te zien dat Bas er zo mee bezig is ben daar echt blij om :)
Zal mijn bedje eens uitkomen nu die kleine trapt als een gek Haha ik kan echt haar voetjes voelen bovenin en Bas heeft ze net ook gevoeld zo bijzonder!! Ben blij als ik ze mag knuffelen :+)

Fijne dag mop! Xxxx

Dank jullie wel lieve Annemarie en Vitanova. Echt te gek jullie reactie.
Mijn man is nu ook langzaam aan de volgende stap toe. We hebben het er nu niet veel over. Ik zit nog samen op het schip. En dan is hij aan het werk. Maar als we thuis zijn straks dan gaan we er samen echt voor zitten.
Ik zal dan jullie advies heel goed kunnen gebruiken. Dank jullie wel voor jullie aanbod.

Hoe is nu met jullie? Zijn jullie nog zo in de wolken? Ik kan me voorstellen dat het gevoel echt te gek is.

Hey rjamm!!

Ow je zit nog op het schip! Wel fijn om samen te zijn met hem denk ik :)
Jawel ik ben nog in de wolken het is ook gewoon een fijn gevoel als eenmaal alles zover is...en ik weet zeker dat jij dat ook gaat meemaken!!

Advies, luisterend oor maakt niet uit ik ben er voor je dat zul je dan hard nodig hebben zeker op tijden dat je het niet meer ziet zitten...

Hopelijk helpen ze jullie snel en kun jij in de wolken zijn want lieve rjam dat verdien jij ontzettend!!

Liefss

Rjamm wat ontzettend jammer zeg ! Ik snap dat je er op had gehoopt als 4 dagen overtijd was. Echt balen!
Fijn dat jullie nu samen zijn en wel nog even van elkaar kunnen genieten en dan als jullie weer thuis zijn het over een volgende stap te hebben. Ik heb er geen ervaring mee maar ik leef met je mee en hoop dat je over een tijdje ons goed nieuws komt vertellen het is je gegunt !

Terug
Bovenaan