Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja snap wat je bedoeld inderdaad maar weet zeker dat hij jou dat nooit kwalijk heeft genomen. Nu zijn jullie zwanger dus dat maakt alles goed :) super leuk dat hij er ook zo mee bezig is/was mijn vriend is nu wat minder bezig met de babykamer enzo omdat hij daarin iets nuchterder is dan ik hij wil eerst weer dat er zwanger op de test staat haha ! Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan denk dat het ook een beetje is omdat ik weet dat ik zwanger kan worden dat je het daarom weer graag wil.

Ja dat is.gelukkig waar hij heeft het me nooit kwalijk genomen...Och hij is er zo ontzettend blij mee! De babykamer had hij al rap geschilderd en die is nu ook helemaal af...
Het begint nu ook op te schieten en je merkt aan hem dat hij zenuwachtig wordt hahaha

Dat wat je zegt is wel zo ik raakte precies 6 mnd na die miskraam pas weer opnieuw zwanger en daar baalde ik van! Want idd je weet dan van heyy ik kan zwanger worden, maar vervolgens ligt alles overhoop...
Je hoort het te vaak miskramen...waar dat nu aan ligt ik weet het niet...

Logisch dat het nu moeilijk van je af te zetten is ik begrijp je...

Haha ja het is ook allemaal spannend , voor hem ook natuurlijk.

Ja ik ben benieuwd als ik deze maand ongesteld word of dat netjes na 28 dagen is of 31 dat had ik de vorige keer. Na de miskraam was 22 dagen wel erg snel dus als dat weer het geval is zou ik zondag weer ongesteld worden dan denk ik wel dat ik de eisprong gemist heb. Wat ben 11 dagen ongesteld geweest

Ja ik kan me herinneren dat ik ook vrij snel weer ongesteld werd idd...alles is dan van slag maar wie weet heb je de eisprong niet gemist kan zomaar zijn! Vriendin van me is nu na 5 mnd zwanger en dit keer had ze helemaal niet op de vruchtbare dagen sex gehad en hoppatee gek is dat he?

Ohja dat is wel gek idd , ja je weet nooit hoe het loopt het is een kwestie van geluk en afwachten.

Hee Annemarie!
Hier gaat het goed hoor, met jou ook?
Ben er niet echt mee bezig, lekker rustig. Gewoon even niks moeten :)!

Fijn koekie dat het weer op gang is!
Hoop dat je niet al te lang moet wachten goed nieuws!

Liefs

Heyy cilliex!

Ja gaat wel redelijk echt de laatste loodjes nu en dat voel ik wel, maar ach als je gaat kijken op een mensenleven valt het mee toch hahaha

Fijn dat je nu ff je rust hebt! Ik hoop ook dan toch op goed nieuws van jouw kant :)

Liefss

Ik hoop het ook niet Cilliex , ben benieuwd of het deze maand raak is ik heb nog geen idee wanneer ik kan testen maar nu nog sowieso niet haha
Hoe is het met jou ?

Terug
Bovenaan