Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Oh lekker RJAMM dat je nog met hem mee vaart! Ik mag gelukkig niet klagen qua zwanger worden dus voor de ervaringsadviezen en reacties kan ik je niet helpen zoals annemarie dat ongetwijfeld zal doen maar mij heb je zeker als luisterend oor en als sparringspartner qua meedenken:) echt ik gun het je zo dat t jullie ook gauw gegeven zal zijn om in verwachting te raken!

Hier begint de spanning nu ook wel te komen.
Ik weet echt niet of het deze keer is gelukt , ik heb vorige week van donderdag t/m zondag een hele erge opgeblazen gevoel gehad en naar de wc gaan ging niet echt makkelijk :$ verder af en toe met vlagen misselijk en last gehad van me o derrug dat is nu weer voorbij. Vandaag ben ik veel duizelig terwijl ik wel genoeg gegeten heb. Mijn vriend zegt ook dat ik erg pittig/heftig kan reageren op dingen. Mijn borsten voel ik nog niet weet ook niet goed of ze groter zijn geworden vorige keer voelde ik ze ook pas bij dag 29 van me cyclus zit vandaag op dag 24.

Spannend allemaal pff gelukkig vanaf morgen weer 4 dagen werken heb ik weer wat afleiding.

Ik heb nu al 3 ochtenden dat ik witte afscheiding heb, ik zit op dag 26 van mijn cyclus ( niet doorzichtig zoals rond/tijdens de eisprong) maar echt wit. Weet iemand wat dit kan zijn ?

Nou koekie. . Zo kwam mijn zwangerschap tevoorschijn. . Last van m'n rug en afscheiding. . Dus wie weet..

Oeh je maakt het spannend voor me sollune :)
Moet zeggen dat ik mijn onderrug ook steeds voel als ik buk.
Ik had de vorige keer wel bij dag 29 ongeveer last van me borsten nu dag 26 nog niet echt last van had jij dat toen ook meteen samen met je rug en afscheiding ?

Ja die afscheiding is hier ook nog steeds zelfs aanwezig! Dat is wel idd iets waar ik het aan merkte...mijn borsten dat was op en af maar niet zo heel gevoelig in het begin wat ik me nog kan herinneren...

Nou we duimen maar dan hahaha

Gevoelige borsten kwam later. Maar was ook ineens misselijk een paar dagen voor m'n nod. Lustte mn ontbijt niet meer en 1x spugen.
Ook best wel moe/duizelig..
ik hoop t voor je meid!

Terug
Bovenaan