Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

He balen rjamm, fijn dat je nog samen bent met je man!
Spannend koekie..... Duim voor je

Ik wacht nog even rustig af , ik heb me vanmorgen echt beroerd gevoeld, zware benen/buik en met vlagen misselijk moest vandaag een halve dag werken dus vanmiddag geslapen voel me nu weer beter, ook afgelopen nacht en ook vandaag overdag veel plassen maar ik durf nergens op te hopen want mijn borsten voel ik nog niet dat was vorige keer wel bij dag 30 zit nu op dag 28 dus we wachten af !

Hey koekie!
Ik kan alleen maar zeggen iedere zwangerschap is anders, bij de ene voel je je borsten bij de andere niet...ik heb me deze zwangerschap zo druk gemaakt omdat ik alleen maar kon vergelijken met de zwangerschap van mijn dochter...
Bij die zwangerschap ontplofte mijn boobs eraf en zoals ik al eerder aangaf is deze zwangerschap heel anders! De borsten waren iets gevoelig en dan weer niet ik werd er gek van...
Duimen die ik voor je en ik probeer voor jouw een stukje rust te sturen zodat allea goed komt :)

Liefss

Dankjewel voor je steun en advies.
Dat elke zwangerschap anders is ben ik me ook van bewust dus ik ga me niet te veel focussen op dat ik mijn borsten niet voel zie wel deze week volgend weekend misschien testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.

Xx

Heeft iemand ervaring met de zwangerschapstesten van de action? Ik had vanmorgen een test gedaan het hokje was niet helemaal wit zoals die voordat je hm gebruikt maar heel licht echt heel licht streepje niet roze zoals de test streep. Dus we hadden zoiets van misschien hebben we te vroeg getest dag 29 geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Ik had ook nog ovulatie testen liggen van de action nooit serieus gebruikt maar dacht eens kijken wat ie doet daarbij gaf ie licht roze aan dus donkerder als de zwangerschapstest volgens verpakking is dit een negatieve test voor mijn eisprong moet schijnbaar even donker zijn.

Deze test gedaan om te kijken of het door de urine komt dat er iets een streepje komt doordat het nat is

Jaaa heb ik ervaring mee! Ook met de ovulatietesten wist je dat die ook twee strepen geven als je zwanger bent??
Heb ik getest toen ik zwanger bleek te zijn Hahaha

Die actiontest testen brij last pas positief en dan bedoel ik twee evenredige donkere strepen! Ik zou je zo graag een foto willen sturen van mijn actiontest hoe licht die was toen ik teste...

Ik hoop echt voor je dat over twee a drie dagen die streep donkerder is!

Liefss

Ja als ik er een foto van maak zie je het niet je moet heel goed kijken onder de lamp, op de ovulatietest een duidelijk streep zichtbaar maar niet zo donker als de test streep had jij dat ook ?
Ik ga van de week sowieso nog testen zolang ik niet ongesteld ben is de kans nog aanwezig dat ik zwanger ben.

Liefs

Terug
Bovenaan