Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Klopt die ovulatietesten zijn dan donkerder...
Spannend man!!

Ik.duimmmmmm xxxxx

Maar had jij bij de ovulatietest allebei de strepen even donker ?
Ik vind t wel erg spannend en word gek van onzekerheid pff haha !

Xxx

Uhmm ff denken het scheelde niet zo heel veel maar eentje was wel lichter ik was toen wel al 6 weken zwanger he dat scheeld hihi

Jaa spannend idd hoor...

Oh haha dat scheelt zeker 2 weken haha , ik heb nog 1 action test liggen ga denk nog wel ff een andere test halen voor van de week van cb of kruidvat. En anders voor de volgende keer.

Ja we wachten af ;)

Dat zou ik dan ook doen idd! Die cb met die plus was ook superrrrr licht maar ik was echt zwanger

Haha ja idd ! Jij bent zeker zwanger ;)
Ik had vorige keer de cb digitale test maar pas bij dag 34 getest de keer voor mijn miskraam

Ja die digitale heb ik toen gedaan toen ik 2 dagen overtijd was...en de week erna nog eens gewoon om.te kijken of de weken opliepen..en dat deed het gelukkig!

Het is masar vreselijk spannend dat zwanger worden..en dan ben je het en heb je nog zorgen...ach ja komt goed!!

Xxxx

Ja precies het is de hele zwangerschap eigenlijk gewoon spannend en daarna ook nog wel , maar komt goed uiteindelijk komt het bij ons ook wel weer is het deze keer niet dan de volgende keer wel weer ! Wel verleidelijk om die action test nog ff te doen haha.

Xxx

Terug
Bovenaan