Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hey koekie!!

Als je namelijk nog niet echt overtijd bent is het heel logisch dat die streepjes licht zijn..die van de action duurt echt ff voor die donker worden..
Mocht je het niet vertrouwen wacht nog ff een dag of twee dan moet ie toch echt donkerder zijn!
En zeer zeker je bent niet ongesteld dus fingers crossed!!

*duim duim*

Ja precies ik heb nu geen test meer in huis dus ik wacht ff af tot het weekend als ik van het weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik nog een keer testen dan zit ik op dag 35 dan moet het wel duidelijker zijn. Wanneer ik overtijd weet ik niet precies omdat ik nog geen regelmatige cyclus heb.

Idd nog geen tekenen van ongesteldheid maar heb ook niet het idee dat de zwangerschaps kwalen erger worden of veranderen

Oe wat houdt je lijf t spannend koekie! Sterkte met afwachten. Ik duim ondertussen voor een tweede knalstreep!

Ik kon het toch niet laten om via bol.com gister een test te bestellen ik heb de testjezelf.nu test besteld die volgens de beschrijving gevoelig is omdat ik totaal niet weet wat mijn nod is. Ik had mezelf voorgenomen niet te testen maar kon echt niet meer wachten dus heb getest en hij gaf een lichte roze streep aan maar wel echt duidelijk een streep te zien niet zo donker als het test venster maar wel echt een roze streep (als ik foto kon laten zien liet ik het jullie zien) maar ik ben er wel van overtuigd dat ik zwanger ben anders kan er toch geen streep komen zonder hcg in mijn lichaam ? Pff sta helemaal te shaken nog

Hoi koekie, geen ervaring met de tests van testjezelf maar bij mij was de streep ook erg licht, ik testte precies op de dag dat ik eigenlijk weer ongesteld had moeten worden. Een dag later met de digitale van cb nogmaals getest en deze zei toen "zwanger 2-3 weken". Hoe licht de streep ook is, er is hcg in je lichaam gevonden, dus voor nu alvast een voorzichtige proficiat! Geniet ervan koekie.

Dankjewel Cilliex en Nonna
Ja precies dat dacht ik ook als er geen hcg in mijn lichaam zit komt er helemaal niks in het venster. Ik zit vandaag op dag 31 van me cyclus dus denk allemaal nog pril daarom denk ik de lichte streep de vorige keer had ik alleen de digitale gebruikt daar stond idd zwanger op maar die heb ik niet in huis haal ik van het weekend nog even.

Terug
Bovenaan