Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ahhh koekie.. ook een voorzichtige proficiat dan meid :) maar idd een streep is n streep. Bij mijn eerste test was deze ook licht, maar hij was er! Xx

Dankjewel annemarie en sollune. :) ik heb ook zoiets een streep is een streep , heb me vandaag weer lekker beroerd gevoeld , ben veel duizelig en moe en heb nergens zin in.
De twijfel begint wel al weer toe te slaan zou het lichte streepje ook nog van mijn miskraam kunnen zijn ?? Is nu iets meer dan 7 weken geleden.
Ga van het weekend nog een keer de cb digitale nog doen dan is mijn hcg misschien gestegen.

Oee spannend gefeliciteerd alvast. Koop lekker een clearblue en doe die met je ochtend urine. Dan komt ee vast zoveelweken te staan

Dankje Missm dat ga van het weekend doen even wachten tot mijn hcg gestegen kan zijn als er 2-3 weken staat kan het zeker niet van de miskraam zijn

Na een miskraam blijft het HCG nog een tijdje in het lichaam van de vrouw. Hierdoor zal een zwangerschapstest vaak positief uitvallen, terwijl men niet zwanger is. Het HCG heeft tijd nodig om helemaal uit het lichaam te verdwijnen. Vier tot zes weken na de miskraam is het HCG helemaal uit het lichaam verdwenen. Wanneer na zes weken na de miskraam de zwangerschapstest positief is, men daarvoor gemeenschap heeft gehad en nog geen menstruatie, kan er gedacht worden aan een nieuwe zwangerschap. Om er zeker van te zijn, kan men daarom het beste na 1 week weer opnieuw een test doen: deze moet duidelijk sterker zijn dan de vorige. Bij twijfel is het toch raadzaam een arts te raadplegen

Kijk eens koekie ff opgezocht voor je: -)

Xxxx

Dankje annemarie dan zit ik safe :)
Ik heb een week na de miskraan de verloskundige gemaild en die zei ook over een week zal het wel uit je lichaam zijn.
Nog ff een digitale test van het weekend is die goed dan kan ik gaan genieten

Xxx

Terug
Bovenaan