Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Meiden zoek eens op pinterest.. Hele leuke foto's met ideeën.
Bijv je eigen schoenen en van je man end an baby schoentjes.
Of als het de tweede is je eerste met de echo foto in z'n handen. En dan bijv een foto met psst ik hebe en geheimpje
Volgende foto de echo
En dan een foto met ik wordt grote broer/zus

MissM
Klinkt ook superleuk :-D

Ik ben zo moe Pfff ga zo maar slapen want ik was veel te vroeg wakker vanochtend...

Ik keek net in m'n app en zag dat ik vorige cyclus ook nu menstruatiepijn had. (4dagen voor nod) :-(

Fijn dat je kan genieten nonna... Ene je darmen gaan verplaatsen he vandaar dat dikkere gevoel.
Probeer gewoon gezonde dingen te eten dan komt t goed. Niet stressen om kilo's.

Thanks Sollune en Missm. Ik zal Pinterest straks eens bekijken. De eerste site van jou Sollune had ik zelf ook gevonden. De tweede doet het niet bij mij :s ik zal het later nog eens proberen.
Ja inderdaad Annemarie, weet je er zal een kans blijven bestaan dat het alsnog fout gaat. Maar daar probeer ik niet te veel bij stil te staan. Ik hoop gewoon vooral dat het wel goed gaat.
De apps die ik heb zijn: My pregnancy today (engels), Zwanger&zo, Mama apps. De laatste vind ik het minst leuk.
Deze zijn trouwens voor Android. Ik las dat er voor Apple ook een leuke is voor de papa's: Vader in spé. Jammer dat wij hier team Samsung zijn haha, want de papa-to-be wilt ook wel zo'n leuke app.

Zo jemig, kon al dagen niet inloggen, 103 nieuwe berichten !!!

Ik heb even hap snap de berichten gelezen en als ik het goed heb gezien, twee positieve testen!!!

Gefeliciteerd meiden.

Wij ook niet Bo, sinds gisteren weer. Bedankt! Hoe is het met jou?

Ik heb ook een Samsung idd hihi
Ik zal meteen eens zoeken naar die apps :)

Ja meissie idd het kan fout gaan maar dat gaan wij lekker niet vanuit!
We bevallen samen deal!
Maar MissM dat is wel toevallig dat je die tekenen precies zo hebt dan herken je het waarschijnlijk ook zo als ze er eens niet zijn!

Ik probeer het positief te zien... Is lastig ik weet er alles van knuffel!!

Xxx

Heyy Bo,!

Klopt! Ja wij konden allemaal niet inloggen vreselijk :-\

Terug
Bovenaan