Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Ja naarmate ik langer bezig was om zwanger te worden hield ik ook steeds meer symptomen bij in mijn app. Zo krijg je een steeds beter idee van je cyclus en de klachten die je hebt. Ik kwam er achter dat ik altijd net voor mijn eisprong puistjes kreeg bijvoorbeeld!

Gaat goed hier, laatste week op mijn werk en dan start ik maandag op mijn nieuwe werkplek.

Best spannend, maar ontzettend veel zin in!

Ik was vorige maand gestopt met de pil, eergisteren ongesteld geworden (cyclus 35 dagen). Ben benieuwd of ik nu een regelmatige cyclus zal hebben.

Volgende week vrijdag heerlijk op vakantie, zijn we echt aan toe!!

Hoe gaat het met jullie allemaal? En de zwangere onder ons al last van kwaaltjes?

Oh lekker Bo bijna vakantie. Hoop ook voor je dat je cyclus snel een beetje regelmatig wordt. Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Hier alles goed. Kwaaltjes.. Ik weet het niet. Honger, vooral veel honger, dat begon al een paar dagen voor NOD. Verder wel moe, maar dat is voor mij niet echt bijzonder, 1 keer heel misselijk geweest na een hap van mijn boterham maar verder valt dat wel mee. Duizelig af en toe, en nu ineens dus af en toe zware ledematen!

Ja ik had veel last van pukkeltjes ook... Alleen nu heb ik daar een cremetje voor.
Zapp net naar 4 handen op 1 buik kijken jullie dat?

Nee wat is dat voor programma Missm?
Oh nog even over die kwaaltjes; moet ook vaker plassen! Heel vervelend. Dan ben ik net geweest en denk ik; nu alweer?! Dat kan niet!!

Ow we hebben allemaal tegelijk vakantie haha gezellig :p

Wat fijn Bo dat je op een nieuwe werkplek mag gaan starten altijd spannend maar ook zeer verfrissend :-D

Ik zal de kwaaltjes proberen op te noemen...
Moe, gevoelige maar vooral veranderde borsten, grotere donkerdere tepels, druk in de onderbuik, rugpijn en emotioneel wrak Hahahahaha
Dat was het :p

Ben benieuwd of jij nu idd een regelmatige cyclus krijgt hoop het wel voor je!!

Ow ja dat plassen klopt ook dat ik niet goed kan uitplassen ook zo geweldig hihi

En afwezig ik ben echt dromerig... Terwijl mensen mij kennen als een kwebbel tante

Oh ja, die borsten!! Pff echt pijnlijk. En ik dacht vandaag inderdaad ook te zien dat mijn tepels wat groter worden. Maar dat weet ik niet zeker. Niet donkerder. Maar mijn borsten zijn ook groter en veranderen langzaam een beetje van vorm. Heel gek!
En af en toe rugpijn, al neemt dat volgens mij wel wat af nu.

Terug
Bovenaan