Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Fijn Sollune volgens mij barst jij van de goede ideeen!
Had al wel op internet gezocht en ook wel wat dingen gevonden.. Maar niet echt super origineel ofzo. Ik wil een echte tranentrekker hahaha!!!

http://www.babyvandaag.nl/zwanger-zijn/ontspanning/tien-leuke-manieren-om-te-vertellen-dat-je-zwanger-bent

http://www.froot.nl/posttype/froot/28-verschillende-manieren-om-aan-te-geven-dat-je-zwanger-bent/

Als je het wiel niet uit wil vinden ;)

@nonna1988
Ik ken iemand die had een lijstje gemaakt met een gedicht erin... Er stond zoiets als mag mijn foto hierin als ik in september kom ofzo maar dan op elkaar aansluitend hahah

Bij mij weten ze het al die wisten ook al dat ik in het ziekenhuis liep :)

Sollune is goed bezig Ja Hahaha :p

Ow dat honger gevoel heb ik ook maar dan maar drie keer per dag ik heb vandaag na een week voor het eerst eens zin gekregen in een snoepje maar ik eet zo gezond dat is gewoon maf...
Komt misschien ook omdat ik nu geen hormonen meer spuit...

Of lekker samen eten en bijvoorbeeld onder ieder bord een kaartje met een tranentrekkende tekst. Dan heeft dat kaartje er al die tijd gelegen. En zeg je op een bepaald moment dat ze het bord op moeten tillen of juist een kopie onder ieder bord van de echo met tekst: tot over .. Maanden opa,oma,oom enz..
Of gewoon iedereen champagne geven (inclusief jezelf) en zeggen dat je iets met ze wil delen. Dan zeg je, ik ga deze niet opdrinken want...
Haha ik zeg maar wat.

Ik zal zo eens gaan kijken. Dat gedichtje kende ik al ja.
En die champagne had ik gelezen om dat dan met kinderchampagne te doen. Dat vond ik op zich wel een leuk idee voor mijn vriendinnen.

Ja nonna dat is zeker leuk :-D
Gelukkig dat jij nu ook meer geniet mop!
Ik ben nu weer in de wolken en begin het idd steeds meer te beseffen... Het is gewoon echt zo... Dat kleine frummeltje...
Ik heb nog geen onbetaalde app gevonden waarvan ik denk wauw leuk... Wel een site waar je iedere week een bericht krijgt hoe je kindje zich ontwikkeld in een filmpje waarin ze echt in de baarmoeder kijken...
God en ik ben nu al dement man man

Terug
Bovenaan