Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Wel fijn trouwens Annemarie dat je diensten 4 weken vastliggen, ikzelf zou niet tegen onregelmatige en gebroken diensten kunnen. En 11u klaar is wel relaxed.. Ik ben de ochtenden altijd vrij op gewone schooldagen en ik vind dat heerlijk. Ben wel uiterlijk 19.20 thuis dus dat ga ik over een tijd misschien niet meer fijn vinden maar mn vriend is gelukkig 3/4 van de 5 dagen om 17u thuis.

Ja lullig is dat dan hè?
Ergens denk ik dan tja niet te hard roepen...
Maar ik hou van zowel Nederlandse als Engelse namen
Ik hou bijvoorbeeld van nikki, jesse (maar dat is weer een j haha) yorn (kindje beste vriend van me man)
Ff denken uhh mika vind ik ook grappig dus brede keuze

Mijn man heet Bas en dochterlief Jill

Ja die diensten zijn echt relaxed ik heb zelfs voor een jaar mijn rooster vast liggen alleen bij vakantie en ziektes dan werk jè extra...

Ik ben al wel uit over de jongensnaam op zich maar ja hormonen hè dan veranderd dat Hahahahaha

Mijn beste vriendin is bevallen van Djennah ook een naam die ik leuk vind... Ofwel ik ben echt vervelend hihi

Ik vind Lynn inderdaad ook mooi bij Jill.
Lise, Zoë, Liv, Marin, Lizzy, Lena, Isa, Tess
Ook mooi maar niet perse bij Jill; Feline, Nikée, Saar, Robin
Nou, zo maar wat namen haha
Jongens vind ik heel moeilijk.. Luuk en Raff vind ik wel leuk.

Owwww jij hebt al leuke namen erbij zitten hihi
Lynn klinkt leuk maar is niet helemaal mijn ding... Tess wel.. Liv zo heet de dochter van mijn vriendin ook erg leuk
Saar is ook. Leuk Jill heet voluit Jill Sofie :)

Nee ik kom er wel uit met jullie :-D

Liefsss

Leuke namen allemaal zeg! Dat kunnen we wel aan Sollune overlaten dus, hihi.
Bij mij begint steeds meer het besef te komen; ik ben echt zwanger!
Ik probeer de angst dat het niet goed gaat ook los te laten, op advies van jullie allemaal. En gewoon te genieten. Ik ben bang, maar telkens als ik naar de wc loop en ik heb geen bruin slijmverlies (vandaag al de hele dag niet!) groeit het vertrouwen een beetje. Af en toe voel ik ook een soort kriebels of zo in mijn buik. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven maar je voelt dat er iets gebeurt.
Nadeel; omdat ik al een week zoveel meer honger heb, ben ik volgens mij wat aangekomen. Ik eet gewoon te veel. De weegschaal zegt nog niks, maar mijn broek zit strak en ik voel me ook vol. Maar die honger is steeds ook echt honger! Niet eens gewoon trek of zo!
Ben ondertussen ook al een beetje na aan het denken hoe ik op een originele manier onze ouders/broer/zus/vrienden het grote nieuws kan vertellen. Jullie nog ideeen?
Kus!

Er zijn veel leuke namen met de J. Ik wilde nog zeggen, anders een tweede naam voor als er toch iets leuks met de J bij zit ;)
De namen die wij leuk vinden beginnen toevallig met onze eerste letters. Jongensnaam begint met zijn letter en meisjes naam met de mijne, maar met een tweede naam (qua post ed) komt t wel goed :)

Oh wat goed dat je steeds meer die angst loslaat Nonna..
En die honger ach, denk dat dat over een tijd wel minder wordt toch? Komt goed.
Het nieuws brengen op een leuke manier.. Ik ga meedenken!

Terug
Bovenaan