Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hoi meiden,
Kom terug van vergadering en denk zal even kijken. Wat een berichten. Leuk om te lezen hoor!!! Jammer dat ik er niet was en mee kon doen.
Slaap lekker allemaal. Alvast voor slapen voor morgen avond. Zal wel weer laat en spannend worden.
Liefs

Haha Nonna en Annemarie, dat lijkt me nou zo tof he dat je borsten groter worden!! :D

MissM waar ben je geweest in Italië? Wij zijn vorig jaar voor het eerst in Italië 10 dagen rond gaan reizen daar.. Wauw.. Prachtig! Parma, Lucca, Pisa, Volterra, Grosseto, Siena, Florence.. Zou zo terug willen. Tis echt romantisch haha.

Ik ben trouwens niet van Twilight..
Maar ik vind cougar town weer geweldig, iets heel anders :p
Heb laatst breaking bad helemaal gekeken.. Wauw wat een serie..
In mn eentje kijk ik graag romantische comedies en met mn vriend actie (met een vleugje humor) films. Laatst samen de serie True Detective gekeken, echt indrukwekkend en nu bezig met Banshee, ook heel tof! En Suits.
American Horror Story ook trouwens. Allemaal series die ik graag samen kijk hihi, lekker knus op de bank :p

Wat een druilerig weer vandaag. Heb zin om een lading tijdschriften te kopen maar ja, dan moet ik door de regen.. Misschien zo toch maar aan gaan wagen.. De koffie is ook al op, al drink ik die alleen maar 1 kopje sochtends, de rest van de dag smaakt ie me niet. Herkent iemand dat want ik ken niemand die alleen sochtends voor t eten koffie lust haha.

Hey Sollune maar je bent wel in de stad van de Volturi (Twilight) geweest haha!! Volterra.... Geen vampiers gezien?
Breaking bad vind ik ook super trouwens. We moeten nog steeds het laatste seizoen kijken. Ik ben verliefd op Jesse haha!!
Heb trouwens een heel leuk idee nu om de zwangerschap te onthullen, opgedaan op Pinterest, dus thanks Missm!! We gaan voor mijn vriend een t-shirt bestellen met daarop: baby daddy. Als we dan een goede echo hebben gehad volgende week vrijdag, trekt hij het shirt aan en gaan we langs mijn schoonouders en daarna mijn ouders. Vast een goede tranentrekker!! Hahaha...

Ow echt? Haha, geen vampiers gezien! Alhoewel... :p

Oh wat leuk, dat shirt heb ik gezien, heel leuk!

En ehh Jesse, geweldig is ie he :D pff ik moest echt janken haha.. Snel laatste seizoen kijken jullie.

Ja inderdaad dat moeten we binnenkort maar eens doen ja!!
Moet nu nog even op zoek naar zo'n shirt, heb al wel wat gevonden maar wil hem zo goedkoop mogelijk hahaha!!

Wat een leuk idee nonna!
Breaking bad heb ik niet zo gevolgd wel game of thrones hahzha

Dames vandaag is moeders voor moeders geweest... En ja hun test was dik positief! Hun testen hebben een hogere dosering nodig om hcg op te speuren dus dit gaf mij nog meer rust...
Ik moest al brullen van dat lieve cadeau wat je dan krijgt... Een badcape voor de kleine... Ja hoor jankenn hahaha

Volgende week start ik met het plassen :p

Terug
Bovenaan